1

میز مذاکرات را ترک نمی‌کنیم/ خواهان مذاکره با عزت، ایستادگی و مصلحت هستیم

  • کد خبر : 157741
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

دادستان کل کشور گفت: مردم در رابطه با اقتصاد، مدل اقتصاد مقاومتی را می‌خواهند و در زمینه نظام اداری نیز خواهان مقابله با فساد اداری هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم تشییع پیکر همسر آیت‌الله جنتی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم ما در همه عرصه‌ها از جمله دیپلماسی، عزت و اقتدار را می‌خواهند، اظهار کرد: ما در عین حال که هیچ وقت میز مذاکرات را ترک نمی‌کنیم خواهان مذاکره با عزت، ایستادگی و مصلحت هستیم.

وی ادامه داد: مردم در رابطه با اقتصاد مدل اقتصاد مقاومتی را می‌خواهند و در زمینه نظام اداری نیز ادارات و سازمان‌های سالم و عدالت اداری و مقابله با فساد اداری را درخواست می‌کنند.

دادستان کل کشور با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» تأکید کرد: اگر عرصه سیاست داخلی و خارجی ما جلوه حضور مردم باشد پیام رهبری قطعا تحقق می‌یابد.

ایسنا/حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به حوادث اخیر یمن و تهاجم رژیم آل سعود به این کشور افزود: فکر می‌کنم در جهان یک نوع تنفر عمومی نسبت به این حرکت عربستان و آمریکا ایجاد شده است چون آن‌ها در مقابل اراده یک ملت ایستاده‌اند.

وی گفت: ملت یمن تصمیمی را برای کشورش گرفته و این‌ها در مقابل آن ایستاده‌اند که این قطعا یک نوع محکومیت در افکار عمومی جهان را به دنبال دارد که بعد از آن نیز نتایج و تبعات آن را خواهند دید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157741

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر