2

شورای امنیت سازمان ملل تشویق‌کننده تجاوز عربستان به یمن است

  • کد خبر : 157762
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا، اروپا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی خود تأکید کردند عربستان و کشورهای دیگر عربی به یمن تجاوز کنند چراکه احساس می‌کردند عامل‌شان سقوط کرده است.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به خاک یمن اظهارداشت: باید سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل را که ادعا دارند با حق وتو می‌توانند دنیا را اداره کنند زیر سؤال برد چراکه نه تنها نسبت به موضوع تجاوز عربستان به یمن حساس نیستند بلکه خود تشویق‌کننده برای تجاوز عربستان و چند کشور دیگر به یمن به شمار می‌روند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس تصریح کرد: آنها که دم از دموکراسی می‌زنند همچون آ‌مریکا و اروپا زمانی که ملت یمن انقلاب کرد و می‌خواهد به پیروزی رسید جلوی آن را می‌گیرند و این موضوع ادعای دموکراسی آنها و همچنین جایگاه‌شان را در سازمان ملل و شورای امنیت زیر سؤال می‌برد.

وی یادآورشد: از این رو ملت‌ها نسبت به این موضوع آگاه شدند کسانی که ادعای دموکراسی دارند و می‌خواهند دنیا را اداره کنند چه کسانی هستند.

کوثری تصریح کرد: آمریکا، اروپا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی خود تأکید کردند عربستان و کشورهای دیگر عربی به یمن تجاوز کنند چراکه احساس می‌کردند عامل‌شان سقوط کرده در مقابل مردم نمی‌توانند ایستادگی کنند از این رو برای ماندن در قدرت چند روزه خود این جنایات را انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: اما باید بدانند بزرگترین خطر را عربستان کرد و ملت‌های منطقه متوجه این اقدامات آنها خواهند شد چراکه باید بدانند تهاجم همه‌جانبه ملت‌ها علیه رژیم آل‌سعود به وجود خواهد آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. شورای کدام امنیت ، شورایی که با ظالمین همسو و همراه بی چون چرا است و در طول تاریخ بوجود امدنش عاملی برای جنگ و خونریزی و و کشت و کشتار بی گناهان و سرکوب ازادی و ازاد منشی بوده چه انتظاری دیگری از او می رود ببینید در منطقه خاور میانه تا کنون با حمایت و یا سکوتش و یا قطعنامه های غیر الزام اور عاملی برای صلح خاور میانه و جهان نشده دیگر چیزی از او بجا نمانده انچکه که هم باقی بوده و هست در خدمت تمام قد کشور های ظالم پیشه و ستمکار است خراب شود این سازمان ضد ملل که پاسخ گوی هیچ مظلوم و ستم دیده ای نیست .و کارشان شده فریب و نیرنگ و خدعه در حق انسانهای ازادی و عدالت خواه مرگ بر بانی وبانیان این سازمان غیر مردمی و ساختمان همه سرتاسر محل دفاع از فتنه و نیرنگ ستمکاران عالم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر