1

عزیزی: جدا شدن کی روش از تیم ملی صحیح نیست

  • کد خبر : 157788
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

خداداد عزیزی گفت: معتقدم که اگر مربی خارجی دیگری را جایگزین کی روش کنیم بهتر است کی روش در سمت خودش باقی بماند.

خداداد عزیزی سرمربی شهرداری تبریز با وجود انتقادهایی که به عملکرد کی روش دارد معتقد است، جدا شدن کی روش از تیم ملی صحیح نیست.

عزیزی گفت: هنوز انتقادهایی که در این چند ساله به عملکرد کی روش دارم به قوت خودش باقی است یعنی معتقدم که سرمربی تیم ملی با آن کارنامه قابل قبولی که دارد نتوانست در تیم ملی ایران تحولی را بوجود آورد.اما معتقدم که اگر مربی خارجی دیگری را جایگزین کی روش کنیم بهتر است کی روش در سمت خودش باقی بماند.

عملکرد یک تیم با یک بازی سنجیده نمی شود
آن مساله ای که من یا خیلی از افراد نسبت به عملکرد کی روش مطرح می کنیم و به آن اعتقاد داریم وبا یک برد مقابل شیلی تغییر نمی کند. مساله من بازی استرالیا و آلمان را دیدم که بازی تا دقایق ۸۰به سود استرالیا بود ضمن اینکه آلمان هم با تیم کاملش در این دیدار حضور پیدا کرده بود. حالا این درست نیست که بخواهیم بگوییم چون آلمان قهرمان جام جهانی است الان استرالیا کار خیلی خاصی انجام داده است. منظورم این است که ایران هم مقابل آرژانتین خوب بازی کرد اما در نهایت ما نه توانستیم از گروه مان صعود کنیم و نه در جام ملت ها نتیجه گرفتیم عملکرد یک تیم در بلند مدت اندازه گیری می شود نه با یک بازی.

انتقاد من به کی روش صرفا فنی است
حرفی که من می زنم این است که آقای کی روش توقعات من را برآورده نکرده. بخواهم ریزتر توضیح بدهم او هیچ تحولی در تیم ملی ایجاد نکرد که بخواهد شکل فوتبال ما را عوض کند یا نسل فوتبال ما را تغییر دهد.خیلی از کسانی به کار کی روش انتقاد می کنند دلایل فنی ندارند مثلا با کار دایی، قلعه نویی یا درخشان مشکل دارند یعنی در خلوت می گویند اگر کی روش نباشد قلعه نویی ، دایی یا درخشان می آیند اما بحث من صرفا فنی است.

با رفتن کی روش هیچ اتفاق خاصی نمی افتد
اگر بخواهیم فنی به کار کی روش نگاه کنیم او مربی بزرگی است و هیچ شکی در این مساله وجود ندارد اما ما نتوانستیم تعامل لازم را با او داشته باشیم. از باب نتیجه عملکرد برانکو بهتر از او بود و من فکر نمی کنم که اگر قرار باشد کی روش از این فوتبال برود اتفاق خیلی بدی برای ما بیافتد همانطور که روزی بلازویچ، برانکو و ایویچ از فوتبال ما رفتند و هیچ اتفاقی نیفتاد و فوتبال ما به کار خودش ادامه داد.

کی روش برود دوباره پای دلال ها باز می شود
من فکر نمی کنم کی روش از فوتبال ایران برود چون در اینصورت باید پولش را ببخشد او کجا برود که همچین پولی بگیرد.ضمن اینکه اگر قرار است او برود و دوباره بخواهیم مربی خارجی دیگری بیاوریم بهتر است آقای کی روش بماند چون با رفتن او دوباره پای دلال ها باز می شود ضمن اینکه آقای کی روش را در این ۴ سال خط دفاعی تیم ملی را بهبود بخشیده شاید در ۴ سال آینده هم بتواند به خط حمله تیم سروسامانی بدهد.

بازی های امید از بزرگسالان مهم تر است
از نتیجه گیری تیم ملی امید خوشحالم بیشتر از حضور جهانبخش و آزمون در تیم ملی امید خوشحالم چون فدراسیون توانست جلوی نظر کی روش بایستد چون بازی های تیم ملی امید الان خیلی از مهم تر از بازی های دوستانه تیم ملی بزرگسالان است. امیدوارم بعد از سال های طولانی بتواند به رقابت های المپیک راه پیدا کند همینطور برای دوست و همبازی خودم که در این تیم است آرزوی موفقیت دارم./ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157788

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر