1

تمرین شاداب و پرانگیزه تیم ملی پیش از بازی با سوئد + تصاویر

  • کد خبر : 157846
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

عکس های یادگاری در پایان تمرین ایران حکایت از وجود انرژی مثبت در تیم ملی دارد.

تیم ملی فوتبال ایران که برای رویارویی برابر تیم ملی سوئد به استکهلم سفر کرده است، عصر امروز در ورزشگاه فرندز آره نا تمرین کرد؛ ورزشگاه ۵۰ هزار نفری که محل بازی روز سه شنبه دو تیم است.

ملی پوشان ایران در این تمرین ۹۰ دقیقه ای برنامه های سرمربی تیم ملی را برای بازی روز سه شنبه برابر سوئد مرور کردند.

پژمان منتظری که در تمرین روز شنبه حضور نداشت، امروز یکشنبه پا به پای بقیه تمرین کرد. دیگر بازیکنان هم شرایط خوبی داشتند.

در این تمرین همه ۲۱ بازیکن حاضر بودند تا کادر فنی بتواند در حضور همه بازیکنان تمرینات تاکتیکی خود را در زمین تمرینی پیاده کند.

از صبح امروز در استکهلم بارش باران آغاز شده و هوای این شهر بسیار سرد است اما تمرین در ورزشگاه مسقف باعث شد خللی در تمرین امروز ملی پوشان ایران ایجاد نشود و بازیکنان بدون مشکل تمرین کردند.

فردا هم تیم ایران در همین زمین تمرین خواهد کرد تا بیشتر با محل برگزاری بازی آشنا شود. تیم ملی سوئد نیز فردا صبح در ورزشگاه محل بازی تمرین خواهد کرد.

به گفته یکی از مسئولان برگزاری دیدار دوستانه ایران و سوئد تاکنون ۳۴۷۰۰ قطعه بلیت فروخته شده که بیش از ۲۵ هزار نفر خریداران بلیت ها ایرانی بوده اند. پیش بینی می شود بیش از ۴۰ هزار نفر از نزدیک این دیدار را تماشا کنند.

بیشترین استقبال از بازی های دوستانه سوئد به دیدار این تیم برابر بلژیک بر می گردد. در آن بازی که افتتاحیه ورزشگاه فرندز آره نا هم به حساب می آمد ۱۷ هزار قطعه بلیت فروخته شده بود.

ملی پوش ها در آستانه بازی دوستانه با سوئد، انگیزه فراوانی دارند و امیدوارند پس از شیلی، بتوانند این تیم قدرتمند را هم شکست دهند. البته کی روش به بازیکنان گفته که هدف در این بازی نتیجه نیست و آنها باید با انجام مداوم چنین بازی هایی، به هماهنگی بیشتری برسند.

در پایان تمرین ایران و در حالی که سرمای هوا خیلی ها را فراری داد، چند ملی پوش در کنار دیگر مسئولان ایستادند و عکسی هایی به یادگار گرفتند. این عکس ها بدون هیچ توضیح اضافه ای نشان از انرژی مثبتی و رفاقتی است که در تیم ملی بین همه وجود دارد.

۱۰۹

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157846

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر