3

شاهرودی: درخشان دیسیپلین نداشت

  • کد خبر : 157908
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

مدافع سابق پرسپولیس معتقد است حمید درخشان در مدت زمان حضور خود، نتوانسته است در زمینه مسائل انضباطی در این تیم موفق عمل کند.

به گزارش “ورزش سه”، رضا شاهرودی در رابطه با شرایط تیم پرسپولیس گفت: دو بازی خوب پرسپولیس در آسیا داشت و خوشبختانه به پیروزی هم رسید اما متاسفانه در بازی سوم، نتیجه ای عجیب و تلخ رقم خورد و همه ما را غمگین کرد، امیدوارم در بازی برگشت با النصر بازیکنان بتوانند انتقام بازی رفت را بگیرند، البته این بازی سختی هایی هم برای تیم دارد و یکی از آنها عدم حضور محسن بنگر است که سروسامانی به خط دفاع پرسپولیس داده بود و عدم حضور او در این بازی برای سرخپوشان مشکل ساز خواهد بود. امیدوارم بازیکنانی که جای وی و نوری قرار می گیرند دستورات درخشان را مو به مو اجرا کنند تا مشکلی از بابت غیبت این دو بازیکن، پرسپولیس را اذیت نکند.

وی در ادامه راجع به حاشیه های به وجود آمده برای این تیم گفت: من اصلا در جریان اتفاقات مربوط به پیام صادقیان نیستم چون اصلا تهران نبودم امااین کاملا مشخص است که آقای درخشان نتوانسته است آن دیسیپلینی را که از آن صحبت می کرد را در تیم جابیاندازد و به نظر من در اینگونه شرایط اگر یک مربی، لازم شود باید با امیدها کار کند اما بازیکن حاشیه ساز را در تیم قرار ندهد. البته باز هم می گویم که من اصلا در جریان ماجرا نیستم و در مورد آن چیزی نمی توانم بگویم. البته باید این را هم بگویم که متاسفانه کار برخی از مدیران ما هم خوب نیست. آقای نژادفلاح که یک پرسپولیسی هم است، وقتی جلوی دوربین ها بازیکنی را بغل می کند و صورتش را می بوسد، دیسیپلین مدیریتی اش پایین می آید و بعد از مدتی دیگر کسی از وی حساب نمی برد.

شاهرودی در پایان گفت: بازی تیم های ایران و شیلی را هم دیدم و بسیار لذت بردم، تیم هم در زمان حمله به دروازه حریف و در دفاع کردن برنامه داشت. اما باید قبول کنیم این تنها یک بازی دوستانه بود و زیادتر از حد، نباید مغرور شویم. راجع به کی روش هم باید بگویم در این شرایط کی روش باید بماند، در مقطع فعلی، ماندن وی بیشتر از رفتنش به کار ما می آید. الان با دیدن بازی های تیم ملی می توان فهمید که روی این تیم کار شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر