1

آماده‌ایم تا ۱۰۰ میلیون یورو برای یک ستاره بپردازیم!

  • کد خبر : 157958
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

اما او همچنین اظهار کرد که آن ها از خرید بازیکنانی که صرفاً به انگیزه به دست آوردن حقوق بیشتر، باشگاه خود را انتخاب می کنند خودداری خواهند کرد.

بانک ورزش – قهرمان آلمان تا کنون حتی نزدیک به رقم مشابه ای برای خرید یک بازیکن نشده است، اما از داشتن پشتوانه های مالی قوی برای رقابت در بازار نقل و انتقالات مطمئن است.
 به گزارش سایت Goal، یان کریستین دریزن، مدیر مالی و یکی از اعضای هیئت اجرایی باشگاه بایرن مونیخ اذعان کرد که این باشگاه قادر به پرداخت هزینه ای ۱۰۰ میلیون یورویی برای یک فوق ستاره است.
قهرمان بوندسلیگا تا به اکنون از رقابت کردن با غول های لالیگا و لیگ برتر انگلستان در پرداخت رقم های سرسام آور در فصل نقل و انتقالات خودداری کرده است. خرید خاوی مارتینز در تابستان سال ۲۰۱۲ با ۴۰ میلیون یورو همچنان گرانترین خرید تاریخ این باشگاه محسوب می شود. با این وجود، دریزن اظهار کرد که این باشگاه توانایی رقابت با امثال رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد را برای پرداخت هزینه های سنگین و نزدیک به رقم ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل دارد.
رئیس بخش امور مالی بایرن در مصاحبه با کیکر بیان کرد: “این خیلی ساده لوحانه است اگر بگوییم بایرن هرگز برای یک بازیکن، ۱۰۰ میلیون یورو نخواهد پرداخت. من از گفتن این جمله خوشم نمی آید زیرا نمی خواهم در آینده از گفته ام عقب نشینی کنم. بنابراین، بله، بایرن می تواند برای یک بازیکن تا ۱۰۰ میلیون یورو هم هزینه کند. با این حال، این سرمایه گذاری باید با هوشیاری زیادی انجام شود. ما تنها به دنبال این نیستیم که در فصل نقل و انتقالات به دنبال گرانترین بازیکنان موجود در دنیا برویم. این بازیکن باید با توجه به نیاز های تیم خریداری شود.”
حقوق سالانه بازیکنان در سال های اخیر به گونه ای استشنایی افزایش پیدا کرده است، اما بایرن می گوید که حقوق سالانه ۱۰ میلیون یورو یا بیشتراز آن، چیزی غیرمعمول در آلیانز آرنا به حساب می آید. با وجود اینکه دریسن از اینکه مقدار حقوق بالای بازیکنان مانعی درانتقال آن ها به بایرن نخواهد بود اطمینان می دهد، اما او همچنین اظهار کرد که آن ها از خرید بازیکنانی که صرفاً به انگیزه به دست آوردن حقوق بیشتر، باشگاه خود را انتخاب می کنند خودداری خواهند کرد.
او افزود: ” (خرید) بازیکنانی با حقوق سالانه ۱۰ میلیون یورو یا بیشتر یک استشناست، هرچند فکر می کنم  که حقوق سالانه بازیکنان همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد. من هنوز با رقم حقوق سالانه برخی بازیکنان فوتبال مخالفم. در خرید بازیکنان، ما به توصیه های مربی تیم در مورد بازیکنانی که به درد ترکیب تیم خواهند خورد گوش خواهیم کرد. بهترین بازیکنان جهان به طرز چشم گیری نسبت به سالیان پیش گران تر شده اندو با قرارداد جدید تلویزیونی کشور انگلستان، این رقم ها به این زودی کاهش نخواهد یافت. بنابراین بایرن باید با دقت بیشتری این بازیکنان را زیر نظر قرار دهد. ما احتمالاً بازیکنانی را که تنها به دنبال به دست آوردن پول های بیشتر هستند از دست خواهیم داد.”
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157958

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر