1

دختر خواننده محبوب پاپ مهمان کلاه قرمزی +تصویر

  • کد خبر : 157983
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

«کلاه قرمزی ۹۴» نیز سرانجام پس از پایان ایام فاطمیه از ششم فروردین از شبکه دو سیما در حال پخش است و مخاطبان همیشگی خود را دارد.

جام/شنبه ۸ فروردین این سریال عروسکی میزبان حامد بهداد بود و گپ و گفت او با آقای مجری، کلاه قرمزی، پسرخاله، جیگر و به ویژه دیبی بسیار دیدنی بود؛ جیگر از او اسکناس نارنجی می‌خواست، پسرخاله از نقش‌های عصبی و بدون لبخند او گلایه می‌کرد و از او می‌خواست دور از چشم کارگردان‌ها روی کاراکتری که او را می‌زند ببوسد یا به او لبخند بزند، دیبی هم که با مدل حرف زدن بامزه‌اش لحظات جذابی را با حضور بهداد ایجاد کرده بود.

 

 

 

 

کلاه قرمزی

«کلاه قرمزی» به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب هر شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود و شب گذشته ۱۰ فروردین بارانا بهادری کودک خردسال بنیامین خواننده پاپ، مهمان این برنامه بود.
به گزارش مهر، کلاه‌قرمزی، آقای مجری، پسرخاله، فامیل دور، دختر همسایه، گیگیلی، جیگر، ‌ گابی، پسرعمه زا، ببعی آقوی هم ساده، عزیزم ببخشید، بچه فامیل دور و دیبی از جمله شخصیت‌های این سریال عروسکی پرطرفدار هستند.
حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امیرسلطان احمدی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد لقمانیان، محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور و … از جمله صداپیشگان این مجموعه هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157983

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر