1

آیا از سینما هم کسی به لوزان رفته؟! +تصویر

  • کد خبر : 158095
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

برای اهالی سینما این جدیت زمانی دوچندان می شود که بدانند سیاوش حقیقی دبیر پنجمین جشنواره فیلم شهر نیز در کنار تیم مذاکره کننده هسته ای در سوئیس حضور دارد.

تیم مذاکره کننده هسته ای ایران این روزها در لوزان سوئیس به سر می‌برد و پیگیری اخبار این مذاکرات به موضوعی جدی برای ایرانیان بدل شده است.

 

سینماژورنال نوشت: همین جدیت باعث شده که در شبکه های اجتماعی هم گروههای فراوانی با محوریت خبررسانی در این باره راه اندازی شوند.

 

برای اهالی سینما این جدیت زمانی دوچندان می شود که بدانند سیاوش حقیقی دبیر پنجمین جشنواره فیلم شهر نیز در کنار تیم مذاکره کننده هسته ای در سوئیس حضور دارد.

 

در گزارشهای تصویری که خبرگزاریهای مختلف از حضور و فعالیت تیم مذاکره کننده هسته ای در لوزان ارائه کرده اند تصویر فردی دیده می شود که به شدت شبیه به سیاوش حقیقی است.

 

در یکی از این تصاویر این فرد را دوربین به دست در حال تصویربرداری از ورود هیات ایرانی به لوزان می بینیم. در این تصویر عباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه در مرکزیت قرار گرفته و فرد شبیه به حقیقی در پشت سرش.

 

سیاوش حقیقی؟(نفر دوم از سمت راست)

 

 

همراهی برای پوشش تصویری مذاکرات؟!

اگر این فرض درست باشد و فرد موردنظر سیاوش حقیقی باشد احتمالا تیم مذاکره کننده وی را برای پوشش تصویری این سفر همراه کرده اند.

 

با توجه به سوابق تهیه کنندگی حقیقی و البته تجربیاتش در عکاسی این حضور رنگ جدی تری هم به خود می گیرد؛ شاید بناست در آینده نزدیک اثری مستند از این اتفاق به عنوان ماجرایی تاریخ ساز عرضه شود و حقیقی به منظور ساخت این مستند در حال تصویربرداری است.

 

 

فرهنگ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158095

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر