1

ترافیک سنگین در جاده چالوس

  • کد خبر : 158108
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس از ترافیک سنگین در جاده چالوس خبر داد.

محمد‌رضا کاوه‌فیروز امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس اظهار کرد: با توجه به افزایش خودروهای در حال تردد در این مسیر، خط شمال به جنوب کندوان از مسیر مرزن‌آباد به سمت تونل کندوان ترافیک سنگین است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر مرزن‌آباد، ولی‌آباد، پل زنگوله و سیاه‌بیشه شاهد ترافیک سنگین هستیم، تصریح کرد: خط جنوب به شمال این مسیر از سمت تونل کندوان به شهر چالوس از ترافیک روان برخوردار است.

کاوه‌فیروز خاطرنشان کرد: شب گذشته این مسیر شاهد ترافیک سنگینی بود به نحوی که در برخی از نقاط جاده توقف کامل صورت می‌گرفت و مسافران ساعت‌ها در ترافیک سنگین در جاده بودند.

وی با اعلام اینکه هر دو لاین رفت و برگشت آزادراه تهران شمال در حال حاضر باز است، افزود: تنها در حوزه راهداری البرز از کندوان به سمت تهران به‌دلیل ازدیاد تردد خودروها این مسیر یک‌طرفه است.

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس از آمادگی کامل تمامی نیروهای راهداری خبر داد و ادامه داد: در صورت نیاز نیروهای راهداری وارد عمل می‌شوند.

وی در پایان گفت: با توجه به ترافیک سنگین و مه‌آلود بودن این مسیر از رانندگان می‌خواهیم تا علاوه بر همراه داشتن تجهیزات کامل، با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158108

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر