1

کریمی: تلاش می کنیم با پیروزی اهواز را ترک کنیم

  • کد خبر : 158114
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸

هافبک مدافع استقلال می گوید امیدوار است روز جمعه روز بد فولادی ها باشد و استقلال با سه امتیاز اهواز را ترک کند.

یعقوب کریمی در حاشیه تمرین امروز عصر (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش می کنیم تا بازی خوبی را مقابل فولاد انجام دهیم و با کسب یک پیروزی از زمین خارج شویم.
او اضافه کرد: فولاد تیم خوبی است و یک سرمربی خوبی دارد. سرمربی این تیم زمانی نیز که در ملوان حضور داشت نتایج خوبی را گرفته بود و با اینکه در این فصل فولاد چند بازیکن خود را از دست داده ولی باز هم نتیجه خوبی گرفته است.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به نتایج ضعیف هفته‌های اخیر فولاد گفت: فولاد در هفته‌های اخیر بد نتیجه گرفته است و امیدوارم در مقابل ما نیز بد نتیجه بگیرد. ما هواداران زیادی در اهواز داریم و می خواهیم که از ما حمایت کنند.
کریمی در پاسخ به سوالی در مورد عدم دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران و مصدومیتش نیز گفت: بعد از اینکه مصدوم شدم به فیزیوتراپی پرداختم و به محض اینکه تمریناتم را آغاز کردم باز هم با درد روبرو شدم. اما امروز مشکل خاصی ندارم و تمریناتم را پیگیری می‌کنم.
او در پاسخ به سوالی در مورد رفتن کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: نظر خاصی در این زمینه ندارم. کی‌روش مربی خوبی بود. او زمانی بر روی نیمکت تیم فوتبال منچستر یونایتد نشسته و هر بازیکنی دوست دارد با این سرمربی کار کند. با این حال امیدوارم هر چه که به صلاح فوتبال ایران است اتفاق بیافتد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر