2

آتش سوزی در پارکینگ مسکونی ۳۰ نفر را در آتش محاصره کرد +تصویر

  • کد خبر : 159249
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

آتش سوزی چند خودرو و موتورسیکلت در پارکینگ مجتمع ۴ طبقه مسکونی در کوی قنات کوثر تهران باعث گرفتار شدن ۳۰ نفر از ساکنان در میان دود و حرارت شد که همگی به سلامت نجات یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی وقوع این حادثه، شاهدان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که بی درنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی ایستگاههای ۵۷، ۱۷ و نجات ۱۰ را ساعت ۲۱:۳۷ دقیقه دیروز چهارشنبه به سوی محل آتش سوزی واقع در قنات کوثر، خیابان ۲۰ متری مسجد روانه کرد.

علی امینی، مدیر منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند مشاهده کردند از پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه ۱۶ واحدی، آتش ودود بسیار زیادی خارج می شود، آنان بلافاصله دست بکار شده ضمن قطع برق و گاز، با بستن دستگاه تنفسی به کانون آتش در پارکینگ خودروها در طبقه منفی یک ساختمان که مملو از دود و آتش بود رفتند.

او گفت: در داخل پارکینگ تعدادی خودرو و موتورسیکلت وجود داشت که در جریان این حادثه یک خودروی سواری و دو موتورسیکلت دچار آتش سوزی شد.

امینی گفت: با توجه به این که در زمان بروز حادثه ساکنان در واحد های خود حضور داشتند کسی متوجه این آتش سوزی نشد و به دنبال افزایش شعله های آتش، دود و حرارت از مسیر راه پله به طبقات بالایی سرایت کرد.

در پی این حادثه تمامی ساکنان این ساختمان در وضعیت نا ایمن و نامناسب در طبقات و واحدهای خود گرفتار شدند که آتش نشانان با بستن دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شده و همه ۳۰ نفر از ساکنان گرفتار در میان دود و آتش را به بیرون از ساختمان منتقل کردند.

او گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و فقط چهار نفر از ساکنان زن دچار دود گرفتگی خفیف شدند که در محل سرپایی مداوا شدند.

مدیر منطقه سه عملیات آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، گفت: گروهی از آتش نشانان به سرعت به کانون آتش در پارکینگ ساختمان نزدیک شده و این آتش سوزی را در مدت کوتاهی خاموش کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159249

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر