2

تصادف زنجیره‌ای ۱۸ خودرو کاروان عروس/۲نفر مصدوم شدند

  • کد خبر : 159266
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: شب گذشته ۱۸ خودروی کاروان خودروی عروس در بزرگراه بابایی به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کردند.
?

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره حادثه برخورد چند دستگاه خودرو اظهار داشت: در ساعت ۲۳:۲۲ دقیقه شب گذشته حادثه برخورد ۱۸ دستگاه خودرو در غرب به شرق بزرگراه بابایی بعد از پل استخر به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد ۱۸ دستگاه خودروی سواری از انواع پژو، پراید، پژو ۲۰۶ و BMW با یکدیگر برخورد کرده‌اند که در هنگام بررسی حادثه مشخص شد این خودروها برای کاروان خودروی عروس بوده است.

ملکی  افزود: در این حادثه دو خانم دچار آسیب‌دیدگی شدند که یکی از آنها در دقایق اولیه توسط  اقوام به مراکز درمانی منتقل شد و نفر دوم نیز توسط آتش‌نشانی به اورژانس و سپس به مراکز درمانی تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اظهار داشت: در ۵ دقیقه بامداد امروز عملیات این حادثه به اتمام رسید و خودروها به حاشیه امنی منتقل شدند.

ملکی توصیه کرد کاروان‌های خودروی ماشین عروس در هنگام تردد مانع از بسته شدن بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی نشوند تا شب خوبی را برای خود و خانواده‌های خود رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159266

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر