1

امیر تتلو بعد از یاغی پرسپولیس سراغ مهاجم سابق استقلال رفت! + تصویر

  • کد خبر : 159291
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

خواننده جنجالی و زیرزمینی که داعیه فوتبالیست شدن دارد، از احتمال حضور در تیم های خارجی خبر داده است!

یکی از خواننده های زیرزمینی مدتی است حرف از فوتبالیست حرفه ای شدن می زند و یک بار نیز در محل تمرینات پرسپولیس حاضر شد که به وی اجازه تمرین ندادند و برای این تیم و بازیکنانش نیز دردسرساز شد.

این خواننده غیر مجاز در این مدت رابطه بسیار نزدیکی با پیام صادقیان پیدا کرد به طوری که برخی معتقدند یکی از دلایل افت فاحش صادقیان به همین مسئله مربوط است.

وی اخیرا با انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی از قطع ارتباط با صادقیان و تمرین با مهرداد اولادی مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال خبر داده و همچنین مدعی شده که ممکن است به یک تیم حرفه ای خارجی بپیوندد!

بخش هایی از متن منتشر شده این خواننده را بخوانید: «… اینجا جلو یک میلیون نفر اعلام میکنم ” غلط کردم ” راجع به فوتبال حرف زدم و دیگه هم با ” پیام صادقیان ” و هیچ فوتبالیستِ دیگه اى کار ندارم و فقط سعى میکنم با ” مهرداد اولادى ” تمرین کنم ، اونم چون الآن تو هیچ تیمى نیست و قول میدم به محضِ اینکه ایشون هم وارد هر تیمى شد ارتباطم رو باهاش قطع کنم !! اونم به خاطر اینکه به هوادارام و به پدرِ مرحومَم قول دادم و باید فوتبالیست شَم و میخوام واقعاً این کار رو براى اولین بار تو تاریخ انجام بدم !! سعى میکنم که برسم به یه تیم حرفه ایِ خارجى تا رو حرفم مونده باشم !! چند تا تیمِ خارجى هم صحبت کردم گفتن چون طرفدارِ بالاى یک میلیون داره واسه باشگاه خوبه و اگه تو تِست ها قبول شِه قبولش میکنیم پس انگیزشَم دارم و میخوام تلاشمو بکنم شاید شد !!! از همه ى روزنامه هاى ورزشى و مسئولین خواهش میکنم راجع به من هیچ حرفى نزنن دیگه آقا من غلط کردم دیگه از این بالاتر ؟!؟!»

 

نامه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159291

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر