1

عابدینی:باخت به سپاهان حاصل عدم شناخت برانکو از بازیکنان بود/ پرسپولیس مدیریتی ندارد

  • کد خبر : 159298
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: شکست به سپاهان حاصل عدم شناخت برانکو از بازیکنان پرسپولیس بود.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست ۲ بر یک پرسپولیس به سپاهان گفت: این شکست حاصل عدم شناخت برانکو از بازیکنان پرسپولیس بود زیرا مدت حضور این مربی در تیم زیاد نیست به همین دلیل فعال‌ترین بازیکن پرسپولیس را در خط میانی تعویض کرد و بعد از بیرون کشیدن گابریل پرسپولیس ۲ گل از سپاهان خورد. با این حال تشکیل مثلث‌های خوب، پاس‌های توی در و عمقی که داده می‌شد بیشتر از گذشته بود که اینها حاصل حضور کوتاه مدت برانکو در پرسپولیس است.

وی در مورد اینکه پرسپولیس روی کاغذ شانس سقوط دارد، گفت: روی کاغذ پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که در ردیف سقوط قرار دارد با این حال این تیم سقوط نخواهد کرد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد مدیریت این باشگاه، گفت: پرسپولیس مدیریتی ندارد. وقتی همه چیز موقت است کدام مدیر می‌تواند کار کند. مدیریت زمانی معنا دارد که سیستم داشته باشیم اما اکنون همه چیز در پرسپولیس بهم ریخته است.

عابدینی در مورد مزایده ۹ اردیبهشت پرسپولیس گفت: جمله جدیدی شنیدم اینکه باید اهلیت خریدار بررسی شود. اگر این جمله صحیح باشد در آنصورت شاید فردی مثل حسین هدایتی برود و خانه خودش بنشیند و خودش را هم ۲۹۰ میلیارد تومان بدهکار نکند و بخواهد سالیانه هم هزینه کند. فردی که در اقتصاد و صنعت کشور فعالیت می‌کند حالا که می‌خواهد یک کالا از دولت بخرد باید اهلیتش بررسی شود؟! پول بدهد و سرنوشتش را به سربند کفش بازیکن گره بزند؟! من واقعا معنای این جمله را درک نمی‌کنم و بضاعت درکش را ندارم.

وی ادامه داد: البته در جلسه‌ای که با پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی و حسین هدایتی برگزار شد و من هم در آن جلسه بودم پورحسینی گفت از نظر ما کسی که پول خرید باشگاه‌ها را داشته باشد و پولش هم مال خودش باشد صلاحیت دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر