1

اعتراض قلعه‌نویی به ناظر بازی/ حرکات عجیب فیروز کریمی

  • کد خبر : 159302
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد داور مسابقه به جلال مرادی اعتراض کرد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال که از عملکرد داور مسابقه و شرایط بازی گلایه داشت خطاب به جلال مرادی، ناظر بازی اعتراض کرد.

* بینی حنیف عمران‌زاده، مدافع استقلال در برخورد با مجید حسینی، دیگر بازیکن استقلال خونریزی کرد، اما عمران‌زاده بعد از مداوا بلافاصله وارد زمین شد و برای استقلال بازی کرد.

* فیروز کریمی که حرکاتش همیشه مورد توجه بوده است، بازهم در کنار زمین حضور دارد و حرکات عجیبی از خود به نمایش می‌گذارد. جنب‌وجوش بیش از حد سرمربی ملوان‌ها  مورد توجه عکاسان و تماشاگران قرار گرفته است.

* در صحنه‌ای که میلاد فخرالدینی در محوطه جریمه ملوان سرنگون شد امیر قلعه‌نویی خطاب به نمیکت‌نشینان استقلال اعلام کرد که این صحنه پنالتی بود.

* باد شدیدی در ورزشگاه در حال وزیدن است. این باد در نیمه اول به ضرر ملوانی‌ها است و آنها را برای حمله با مشکلاتی روبرو می‌کند.

* با توجه به اینکه استقلال یک بر صفر از حریف خود پیش است، محسن فروزان در شروع بازی کمی تاخیر ایجاد می‌کند که این کار اعتراض شدید تماشاگران ملوان را به همراه دارد. برخی از تماشاگران ملوان هم بعد از زمین خوردن هر بازیکن استقلال به شدت فحاشی می‌کنند. برخی از آنها هم قلعه‌نویی را “امیر ضدفوتبال” نامیدند.

* مجید حسینی، بازیکن استقلال که عملکرد خوبی نداشت و کارت زرد گرفت و حرکاتش بارها اعتراض قلعه‌نویی را به همراه داشت در اواخر نیمه اول مصدوم شد و جای خود را به میلاد نوری داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159302

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر