1

استعفایم را به چه کسی بدهم؟

  • کد خبر : 159384
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: در چهار ماهی که من زندان بودم اعضای هیأت مدیره مثل کوه پشت من بودند و این خلاف اخلاق است که بدون اجازه آنها استعفا دهم.

حمیدرضا سیاسی در خصوص جلسه نژادفلاح با او برای حل مشکلات باشگاه پرسپولیس گفت: نژادفلاح برای حل مشکلات مالی با برخی مسئولان دیدارهایی داشته و از من هم به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کمک خواسته است، من هم به او اعلام کردم که به باشگاه نمی‌روم، اما او به دفتر من بیاید و تا بنده کمک کنم.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تماس‌هایی هم با من گرفته شده و من از دو جهت خودم را متعهد می‌دانم که به پرسپولیس کمک کنم اول اینکه باشگاه در حال حاضر نیازمند کمک است و دوم اینکه من به مردم تعهد دارم و نمی‌توانم زیر تعهدم بزنم. به طور مثال رضا خالقی‌فر را از راه‌آهن به پرسپولیس آوردم اما از زمانی که من به زندان افتادم حتی یک ریال هم به این بازیکن پرداخت نشده و وقتی چنین بازیکن باشخصیتی بلاتکلیف است باید از او حمایت شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیسی‌ها برای سفر به قطر پول بلیت هواپیما نداشته‌اند و سازمان لیگ به آنها پول داده تا بتوانند مشکلات‌شان را حل کنند، ‌اظهار داشت: از این موضوع خبر ندارم اما این را می‌دانم که اگر سازمان لیگ بخواهد به پرسپولیس کمک کند به خاطر طلب‌ باشگاه از سازمان لیگ است چون نه در زمان من و نه در زمانی که طاهری مسئولیت باشگاه را بر عهده داشت طلب‌های باشگاه از سازمان لیگ پرداخت نشد و فقط زمان مدیرعاملی علیرضا رحیمی مبالغی به باشگاه پرسپولیس پرداخت شد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از طرف پرسپولیسی‌ها تماسی با شما گرفته شده تا در زمینه مالی کمکی به آنها بکنید، گفت: بله، پیغام هایی به من دادند و بنده به دلیل آنکه همچنان خودم را متعهد به پرسپولیس می‌دانم به دوستان نژاد فلاح پیام داده‌ام که دیدار با هم داشته باشم. من به باشگاه پرسپولیس نمی‌روم چون احساس می کنم اگر این اتفاق رخ بدهد دوباره حاشیه‌هایی ایجاد خواهد شد،‌اما به نژادفلاح پیغام داده‌ام تا به دفتر من بیاید و با ارایه چشم انداز مالی ۲۰ روز بنده بتوانم به این تیم کمک مالی بکنم.

سیاسی درباره شایعه استعفای وی از مدیرعاملی پرسپولیس گفت: من تصمیمی برای برگشت به مدیرعاملی پرسپولیس ندارم چون برگشتنم حساسیت ایجاد می‌کند و نمی‌خواهم در این دعوا عده‌ای خراب شوند. در ضمن اگر من بخواهم استعفا بدهم شما بگویید این استعفا را به چه کسی بدهم؟! پرسپولیس یک باشگاه است و اگر بخواهم استعفایی بدهم باید به اعضای هیأت مدیره این استعفا داده شود اما همین اعضای هیأت مدیره در چهار ماهی که من زندان بودم مثل کوه پشت من بودند و از من حمایت کردند و این خلاف اخلاق است که بدون اجازه آنها استعفا بدهم.

وی در پایان گفت: باید ابتدا هیأت مدیره شکل بگیرد و من در آن جلسه استعفا بدهم تا سپس مدیرعامل جدید انتخاب شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر