1

واکنش ستاره لیگ برتر به شایعه مذاکره اش با پرسپولیس

  • کد خبر : 159391
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

واکنش ستاره لیگ برتر به شایعه مذاکره اش با پرسپولیس

لوسیانو ادینهو در خصوص برتری ۲ بر یک مقابل سایپا و صدرنشینی تراکتورسازی گفت: «چند هفته پیش گفتم که اگر قهرمانی می‌خواهیم باید اکثر بازی‌ها را ببریم و الان دیگر وقت مساوی گرفتن یا شکست خوردن نیست. خوشحالم که سایپا را بردیم و الان در صدر جدول هستیم ولی هنوز چیزی تمام نشده است.»

 او در مورد اینکه تراکتورسازی چقدر برای قهرمانی شانس دارد خاطرنشان کرد: «شاید فولاد، سپاهان و نفت از ۴ بازی بعدی ۱۲ امتیاز گرفتند. اگر ما هم ۱۲ امتیاز بگیریم، جام را به تراکتورسازی می‌دهند نه تیم‌های دیگر. نباید به نتایج دیگر رقیبان تمرکز کنیم. الان جام قهرمانی نزدیک دستان ما است و فقط خودمان می‌توانیم باعث دور شدن از آن شویم. امیدوارم بازیکنان تراکتورسازی در ۴ بازی باقی مانده تمرکز خود را از دست ندهند و در نهایت قهرمان لیگ شویم.»

ادینیو در مورد اینکه آقای گلی‌اش در لیگ برتر تقریبا قطعی شده است گفت: «خیلی‌ها می‌گویند آقای گل می‌شوم ولی خودم هنوز مطمئن نیستم. ۴ بازی دیگر باقی مانده و معلوم نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد. با این حال در ۴ بازی باقی مانده تلاش می‌کنم تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم. دوست دارم ۵ گل دیگر در ۴ بازی پایانی بزنم تا با ۲۲ گل زده آقای گل لیگ برتر شوم. با این حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید دید در هفته‌های آینده چند گل می‌توانم بزنم.»

بازیکن برزیلی تراکتورسازی در مورد شایعه مذاکره‌اش با پرسپولیس عنوان کرد: «این خبر صحت ندارد و من مذاکره‌ای با پرسپولیس انجام نداده‌ام. ۴ بازی تا پایان لیگ باقی مانده و من هم هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. ایران را دوست دارم اما فعلا نمی‌توانم از آینده حرف بزنم. در اینجا مثل کشور خودم راحت هستم و دوست دارم در ایران بمانم.»

 

ادینیو در خصوص  بازی روز سه‌شنبه هفته جاری با نسف قارشی ازبکستان گفت: «وضعیت تیم ما برای صعود از این گروه مشخص نیست به همین دلیل باید این بازی را ببریم تا شانس صعود تراکتورسازی افزایش پیدا کند.»

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159391

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر