1

توضیح نژادفلاح در مورد جذب بازیکن برای فصل آینده

  • کد خبر : 159409
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس با ارائه توضیحاتی در مورد شرایط جذب بازیکنان این تیم برای فصل آینده گفت: بازیکنان پرسپولیس روی ادامه بازی‌های باقی مانده فصل جاری تمرکز کرده و دغدغه فصل بعد را نداشته باشند.

محمد حسین نژادفلاح با بیان مطلب فوق اظهار کرد: طبیعی است که در آستانه اتمام رقابت‌های فصل جاری، اخباری درباره نقل و انتقلات منتشر شده و اقداماتی نیز انجام شود. این اتفاقات می‌تواند تمرکز بازیکنان تیم را از بین ببرد. این درحالی است که ما بازی‌های بسیار مهمی را در لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز باید بهترین نتایج کسب شود تا از اعتبار و جایگاه تیم دفاع گردد.

وی افزود: تاکید می‌کنم بازیکنان پرسپولیس در مقطع کنونی صرفا باید روی ادامه بازی‌ها تمرکز کنند و توجهی به مسائل دیگر نداشته باشند و بدانند که سیاست سرمربی و باشگاه برای فصل آینده حفظ بازیکنان کارآمد است. آنها نباید دغدغه‌ای جز تمرکز روی بازی‌های باقی مانده داشته باشند. بازی با لخویا قطر بسیار مهم است چون سرنوشت صدرنشینی پرسپولیس و نتیجه این دیدار ارتباط مستقیم خواهد داشت.

نژاد فلاح تصریح کرد: ما در فصل نقل و انتقالات با تمام وجود و قدرت اقدام خواهیم کرد و با نظر کادر فنی، تیم مقتدری برای فصل بعد خواهیم داشت اما در این زمینه حرفه‌ای رفتار خواهیم کرد و تا قبل از پایان فصل با هیچ بازیکنی مذاکره نمی‌کنیم مگر آنکه باشگاه این بازیکن در جریان مذاکرات ما باشد. اعضای تیم پرسپولیس نیز می‌بایست حرفه‌ای رفتار کرده و تمرکز خود را روی بازی‌های باقیمانده بگذارند و نگران فصل بعد هم نباشند.

نژادفلاح درباره پرواز کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به قطر گفت: مشکلی در این راستا وجود ندارد و بلیت کلیه اعضای کاروان تهیه شده، مشکل مالیاتی بازیکنان حل و فصل شده و انشاءالله با خیال راحت عازم قطر می‌شویم و با دست پر به تهران باز می‌گردیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159409

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر