1

تجمع بازیکنان علیه سرمربی/ قلعه‌نویی: لازم نکرده جلسه بگذارید

  • کد خبر : 159501
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

همان‌طور که تصور می‌شد، تمرین دیروز استقلال حسابی جنجال به پا کرد و کار به تقابل علنی بازیکنان با سرمربی کشیده شد.

به گزارش خبرورزشی، در ابتدای کار امیر قلعه‌نویی نفرات را جمع کرد و حرف‌هایش را زد؛ صحبت‌هایی که بازیکنان را به شدت ناراحت کرد و کار به جایی رسید که هاشم بیک‌زاده جوابش را داد.
پس از ۲۰ دقیقه سرمربی حرف‌هایش را تمام کرد و قرار شد بازیکنان دویدن دور زمین را شروع کنند اما آبی‌پوشان زیربار نرفته و به جای آن تصمیم گرفتند خودشان علیه سرمربی جلسه بگذارند. وقتی سوت آغاز تمرین به صدا درآمد، بازیکنان به گوشه زمین رفته و با جواد زرینچه و محمود فکری مشغول صحبت شدند. بازیکنان تجمع کرده بودند و این جلسه عملاً به تجمعی علیه سرمربی بدل شد. اتفاقاً خود قلعه‌نویی هم پس از دقایقی فهمید داستان از چه قرار است و واکنش نشان داد.
لازم نکرده جلسه بگذارید
پس از حدود ۵ دقیقه، قلعه‌نویی به سمت تجمع استقلالی‌ها رفت و در حالی که عصبانی بود، فریاد زد: «چه کار می‌کنید؟ راه بیفتید دیگه. کارتونو بکنید. حواستون به تمرین باشه. چرا اونجا جمع شدین؟»
محمود فکری در جواب با لحن محترمانه‌ای گفت: «امیرخان، چند لحظه اجازه بدهید. الان شروع می‌کنیم. اجازه بدهید بچه‌ها حرف‌هایشان را بزنند، همین الان استارت می‌زنیم.»
این حرف عصبانیت قلعه‌نویی را بیشتر کرد، به طوری که با صدای بلندتری گفت:‌ «لازم نکرده، به جای این کارها تمرین کنید. شروع کنید به دویدن.»
لحن حرف‌های امیر باعث شد نفرات با بی‌میلی استارت بزنند و فضای تمرین هم به معنای واقعی کلمه سرد و سنگین بود البته نکته دیگری هم به چشم آمد و آن ناراحتی زرینچه و فکری پس از داد و فریاد قلعه‌نویی بود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159501

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر