1

تشدید بحران یمن خسارت به تمام کشورهای اسلامی است

  • کد خبر : 159511
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

رئیس مجلس شورای اسلامی بر برگزاری هرچه سریعتر نشست رؤسای مجالس کشورهای اسلامی برای حل بحران یمن در یکی از این کشورها تأکید کرد.

سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق صبح امروز ۳۱ فروردین‌ماه با‌ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره بحران یمن تلفنی گفت‌وگو کرد.

سلیم الجبوری با قدردانی از اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران یمن گفت: دولت و مجلس عراق بر یافتن فرمولی روشن برای حل بحران یمن تأکید ویژه‌ای دارد.

رئیس مجلس عراق در پایان از ابتکار لاریجانی در برگزاری نشست رؤسای مجالس کشورهای اسلامی برای حل موضع یمن تشکر کرد و بر آمادگی مجلس عراق برای شرکت در این نشست تأکید کرد.

علی لاریجانی نیز در این گفت‌وگو با اظهار تأسف از تداوم بحران یمن گفت: تشدید بحران در یمن و کشته شدن افراد بیگناه در این کشور خسارت به تمام کشورهای اسلامی است.

وی در ادامه بر ضرورت رایزنی و مشورت‌های مستمر میان کشور اسلامی برای پایان بخشیدن به بحران یمن تأکید کرد و افزود: کشورهای اسلامی مسئولیت مهمی در قبال این بحران دارد و باید تحرک بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

فارس/رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان بر برگزاری هرچه سریعتر نشست میان رؤسای مجالس کشورهای اسلامی در یکی از کشورها تأکید کرد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159511

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر