1

نوبخت خبر حذف یارانه ۵ گروه پردرآمدها را تکذیب کرد

  • کد خبر : 159519
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی حذف یارانه ۵ گروه پردرآمد را تکذیب کرد.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی طی گفت‌وگویی با شبکه خبر سیما، خبر حذف یارانه ۵ گروه پردرآمد از دریافت یارانه را تکذیب کرد.

صبح امروز  برخی رسانه‌ها از حذف ۵ دهک ثروتمند از لیست یارانه بگیران خبر دادند. گروه هایی مانند پزشکان، دارندگان اتومبیلهای مدل بالا و صرافان از جمله حذف شدگان از لیست یارانه بگیران اعلام شده بود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159519

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بنظرم بهتراست یارانه تمامی روستاییان قطع تا از هجوم و گرایش انان به سمت و سوی شهر و شهر نشینی و گسترش زمین خواری و سایر مشاغل کاذب و نابودکننده اقتصاد کشور جلوگیری شود طمع بدست اوردن ثروت و میلیارد شدن ظرف مدت کوتاه ( گاهی یک شب ، یک ماه ، یک سال یا کمی بیشتر ) باعث شده تا زمین خواری در شهر توسط انان به جنگل خواری و کوه خواری و دریا خواری هم در روستا ها و اطراف باز هم توسط انان سرایت پیدا کند معضلات پیش امده امروز و فردا ناشی از سوئ مدیریت مسئولین دیروز و امروز است البته مثلی هست که میگوید جلو ضرر را هر وقت بگیری منفعت است ودر اخر پول بدست امده از قطع یارانه روستاییان بگونه ای هزینه شود تا پشتیبانی تولیدات کشاورزی و دامداری با کیفیت و سایر مشاغل مورد ضروری مردم در همان روستاها وحتی شهر بشود تا هم شغل ایجاد شود و کشاورزی و دامداری در روستاها از نابودی رهایی یابد و روستایی صرفا مصرف کننده نباشد بلکه علاوه بر رفع نیاز خود مقداری از نیاز شهر را نیز فراهم نماید و درقبال ان پول دریافت نماید و بدین گونه و شیوه درست به ثروت نسبی و شایسته برسد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر