1

خادم: اعضای هیأت مدیره از عملکرد نژادفلاح گله دارند

  • کد خبر : 159575
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: به نظر می‌آید در مزایده سوم که ۸ روز دیگر برگزار می‌شود پرسپولیس مالک پیدا کرده و به فروش برسد.

امیررضا خادم برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در گفت‌وگو با رادیو ورزش در پاسخ به این سؤال که بالاخره مدیرعامل پرسپولیس چه کسی است، گفت: بعد از اتفاقاتی که برای سیاسی افتاد در یک هفته گذشته ۲-۳ جلسه با او داشتیم و با توجه به اینکه او راضی به همکاری نبود استعفا داد.

وی در پاسخ به این سؤال که سیاسی به باشگاه رفته و با عبدی و درخشان جلسه داشته و این صحبت مطرح شده که عبدی به کادر فنی اضافه شود، اظهار داشت: افرادی که عضو هیأت مدیره پرسپولیس هستند تجربه زیادی درباره باشگاه دارند. از طرفی تعداد افراد دیگری از حوزه اقتصاد هم در این باشگاه حضور دارند. مجمع عمومی هر شرکت اعضای هیأت مدیره را انتخاب می‌کند و هیأت مدیره هم مدیرعامل را منصوب می‌کند اگرچه انتخاب مدیرعامل به پیشنهاد و تاکید وزارت ورزش بوده که آن را کتمان نمی‌کند ما با سیاسی صحبت کردیم و با وجود همه اتفاقات گفت نمی‌خواهد دیگر ادامه دهد. این موضوع در هیأت مدیره هم مطرح شده است.

* اعضای هیأت مدیره به عملکرد نژادفلاح گله‌مند هستند

خادم در پاسخ به این سؤال که در حالی که شما می‌گویید استعفای سیاسی را قبول کردند اما او در اظهارنظری اعلام کرده اعضای مجمع باید او را کنار بگذارد، عنوان کرد: اعضای مجمع هم می‌توانند نظر بدهند البته هیأت مدیره نسبت به عملکرد نژادفلاح گله‌مند است. او خیلی توجهی به هیأت مدیره ندارد و این گله هم به او وارد است. البته آنها به پیشنهاد ما این حکم را به نژادفلاح دادند. حالا هیأت مدیره می‌تواند دو کار انجام دهد. یا پشت مدیرعاملی که انتخاب کرده بایستد یا استعفایی که داده شده را قبول کند تا تکلیف پرسپولیس مشخص شود.

نماینده وزیر ورزش با اشاره به حضور سیاسی به باشگاه اظهار داشت: با اینکه بهتر بود این اتفاق رخ ندهد طبیعی است. در صورتجلسه هیأت مدیره نوشته شده تا زمانی که هیأت مدیره درباره قبول یا عدم قبول استعفای مدیرعامل تصمیم بگیرد مدیرعامل باید کارش را انجام دهد.

* به نظر می‌آید پرسپولیس بتواند در مزایده سوم مالک پیدا کند

معاون پارلمانی وزیر ورزش در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه شما به عنوان نماینده وزیر نمی‌توانستید این شرایط را مدیریت کنید، گفت: این اتفاق یکشنبه شب رخ داده و ما دیروز صبح فهمیدیم. حالا قرار است مزایده سوم ۸ روز آینده برگزار شود و به نظر می‌آید در این دوره پرسپولیس بتواند مالک پیدا کند. در این فاصله نمی‌توان چکشی برخورد کرد. از طرفی اتفاقی که برای سیاسی افتاده بخش عمده‌ای از آن مربوط به پرسپولیس است از جمله اسپانسرها و رفتن او به سفر.

خادم درباره اینکه کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه‌ای گفته نمی‌دانیم به چه کسی طرف هستیم، یادآور شد: در این چند روزه بعضی از دوستان حواشی را ایجاد کردند و به موضوعاتی ورود می‌کنند که اعضای هیات مدیره ممکن است عکس‌العمل نشان دهند. همه اعتراضات طرفداران پرسپولیس وارد است و نمی‌خواهم به آن پاسخ دهم. بحثی که در اینجا مطرح می‌شود این است که ممکن است یکی از این دو باشگاه در مزایده سوم به فروش نرفت حالا یا باید بر اساس قانون منحل شوند یا ما باید مسئولان را توجیه کنیم که به دلیل شرایط خاص به کارشان ادامه دهند. برای ادامه حیات هم راهی نداریم جز اینکه دنبال افرادی باشیم که حمایت مالی کنند. بنابراین در فضای خصوصی ممکن است همه این اتفاقات رخ دهد.

* شاید برخی‌ها تصور کنند می‌خواهم پرسپولیس را زمین بزنم

نماینده تام‌الاختبار وزیر با اشاره به اینکه باشگاه استقلال هم توسط وزارت ورزش بسته شده خاطرنشان کرد: شاید این تصور صورت بگیرد که من استقلالی هستم و می‌خواهم پرسپولیس را زمین بزنم. شرایطی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد متاثر از اتفاقاتی است که در زمین افتاده است. تیمی که در ابتدای فصل بسته شد به اعتقاد رحیمی بهترین تیم بود و پرسپولیس از لحاظ مالی جز تیم‌هایی بود که پول داشت و بازیکن خرید. حالا این تیم در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفت و همه خواستند این موضوع را گردن دیگری بیندازند. طرفداران معترض شدند حواشی ایجاد شد تا به اینجا رسید.امروز قرار است در این خصوص جلسه‌ای داشته باشیم. همه انتقادات به سمت من است اما این را بگویم در ابتدای فصل استقلال و پرسپولیس دلایل بدهی میلیاردی شرایط حضور در لیگ را نداشتند اما این تیم‌ها با این شرایط بسته شد و حکم قانونی برای واگذاری دو باشگاه هم وجود دارد. باید همه واقعیت‌ها را کنار هم ببینیم. اشتباهی هم که داشته‌ام برای بار چندم عذرخواهی می‌کنم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159575

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر