1

ناامید کننده‌ترین بازیکن پرسپولیس/ حیف از اون همه دعوا!+تصویر

  • کد خبر : 159755
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۳۶

آخرین شاهکار استاد نیز در بازی با لخویا و روی گل سوم حریف رخ داد؛ گل مهمی که حالا رقابت پرسپولیس با حریف قطری را از بازی مستقیم به تفاضل گل تغییر داده است!

شاید اولین جنگ علنی مدیران پرسپولیس در لیگ چهاردهم، بر سر جذب مایکل اومانیا درگرفت؛ جایی که سرانجام طاقت علیرضا رحیمی سر آمد و او گفت سیاسی نه تنها ستاره‌های پرسپولیس را رد کرده و با استخدام بازیکنان بزرگ هم مخالفت می‌کند، بلکه بعد از جدایی جلال حسینی مانع از عقد قرارداد با مایکل اومانیا می‌شود. مدافع کاستاریکایی که مستقیم از تیم شگفتی‌ساز جام جهانی برزیل به ایران می‌آمد، سرانجام پرسپولیسی شد، اما درست وقتی همه منتظر بودند مهارت او و بازگشت صلابت به خط دفاعی سرخپوشان را ببینند، اومانیا شروع کرد به دادن گاف‌های اساسی و نشان داد اصلا مدافعی نیست که قرمزها اانتظارش را می‌کشیدند.

بانک ورزش/چندین و چند اشتباه بسیار بزرگ که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اخراج کودکانه در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر ذوب‌آهن اشاره کرد از یک سو و خراب کردن پنالتی دقیقه ۹۰ بازی با گسترش هم از سوی دیگر هواداران را از این بازیکن ناامید کرد. فصل دارد تمام می‌شود،  اما اومانیا هنوز با یک مدافع متوسط هم فاصله دارد. آخرین شاهکار استاد نیز در بازی با لخویا و روی گل سوم حریف رخ داد؛ گل مهمی که حالا رقابت پرسپولیس با حریف قطری را از بازی مستقیم به تفاضل گل تغییر داده است!

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159755

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر