1

یک مشت دیوانه بر عربستان حکومت می‌کنند

  • کد خبر : 159762
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

باید از دولت عربستان پرسید که آیا با حملات خود توانستید جریان حملات انصارلله را تعطیل کنید، انصارالله توانست القاعده و منافقین را در یمن نابود کند و به ساحل عدن برسد.

امام‌جمعه مشهد با اشاره به حملات اخیر دولت عربستان سعودی به یمن گفت: یک مشت دیوانه بر عربستان حکومت می‌کنند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه مشهد در حرم‌مطهر رضوی با بیان اینکه در بیانیه آتش‌بس ائتلاف موسوم به طوفان جمله مضحکی وجود دارد، گفت: آنها در بیانیه خود اعلام کردند که به جهت دستیابی ائتلاف به اهداف مورد نظر حملات به یمن خاتمه خواهد یافت.

وی ادامه داد : هدف دولت عربستان چه بود، آیا هدف‌شان کشتن ۳۰۰۰ نفر بی‌گناه که ۱۵۰ کودک در بین آنها نیز کشته شدند، بود؟ آیا هدف‌شان از بین بردن بیمارستان‌ها و آوارکردن آنها بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مردم دنیا با مشاهده این حملات بار دیگر کپی و مدلی دیگر از جنایات صهیونیست‌ها را توسط دولت عربستان دیدند، امروز باید از دولت عربستان پرسید که آیا هدف شما آدم‌کشی در یمن بود.

ایسنا/امام جمعه مشهد با اشاره به دولت عربستان سعودی به عنوان خادم‌الحرمین تاکید کرد: این دولت از این جهت همیشه مورد توجه جهان اسلام بوده، اما امروز حکومت عربستان به طاغوت آدم‌کشی و بی‌رحمی تبدیل شده است.

علم الهدی اضافه کرد: باید از دولت عربستان پرسید که آیا با حملات خود توانستید جریان حملات انصارلله را تعطیل کنید، انصارالله توانست القاعده و منافقین را در یمن نابود کند و به ساحل عدن برسد.

وی تاکید کرد: امروز تمام احزاب سیاسی یمن به صورت یکپارچه به دنبال انصارالله افتاده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیش از این دو حزب از منصورالهادی در یمن حمایت می‌کردند، گفت: همان دو حزب نیز از حمایت از منصورالهادی پشیمان شده و نسبت به انصارالله اعلام وابستگی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هلال مقاومت از سوریه و لبنان گذشته و به یمن رسیده است، امروز دو آبراه بزرگ تنگه هرمز و باب‌المندب در دستان جریان مقاومت قرار گرفته است.

امام جمعه مشهد در خصوص آتش‌بس عربستان عنوان کرد: برخی از سیاستمداران غربی تحلیل کردند که این آتش‌بس به دستور آمریکا بوده، چرا که آنها دیدند که ناو جنگی ایران نیز به سمت باب‌المندب حرکت کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا می‌ترسد که نیروهای انقلابی یمن با کمک این ناو باب‌المندب را مسدود کند. هیچ روزی مانند امروز آمریکا و اسرائیل ذلیل نبوده‌اند.

خطیب جمعه مشهد تاکید کرد: بدانید که همه این جریانات با سرانگشت امام زمان (عج) هدایت می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159762

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر