1

مجلس روند مجازات مجرمان فرودگاه جده را رصد می‌کند

  • کد خبر : 159764
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

مجلس شورای اسلامی روند مجازات مجرمان فرودگاه جده را رصد می کند و هرگونه اقدام بعدی از جانب ایران مبنی بر شکایت به دادگاه های بین المللی منوط به نحوه رسیدگی دولت عربستان به این موضوع است.

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره روند رسیدگی به پرونده فرودگاه جده از جانب جمهوری اسلامی ایران گفت:بر اساس حقوق بین المللی ، ایران می تواند در خصوص این مساله از عربستان به مجامع بین المللی شکایت کند و این حق برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب با اشاره به تعهد وزیر امور خارجه دولت عربستان مبنی بر مجازات کامل و رسیدگی همه جانبه به جرم مجرمان پرونده فرودگاه جده افزود:مجلس شورای اسلامی و به خصوص کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، روند رسیدگی دولت عربستان تا مجازات کامل مجرمان را رصد می کند.

وی تصریح کرد:هرگونه اقدام بعدی از جانب جمهوری اسلامی ایران مبنی بر شکایت به مجامع بین المللی منوط بر نحوه رسیدگی به این پرونده از جانب دولت عربستان است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: گزارش این موضوع را  با همکاری وزارت امور خارجه  پیگیری می کنیم  و تمامی موارد از جمله جدیت دولت عربستان درخصوص محاکمه این دو فرد و نحوه اجرای مجازات  مورد دقت مجلس و دستگاه خارجه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159764

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر