1

تغییرات در پرسپولیس باعث بروز مشکلات شد

  • کد خبر : 159768
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: تغییراتی که در باشگاه پرسپولیس به وجود آمد باعث شد مشکلاتی در این تیم به وجود بیاید.

حمید استیلی در خصوص حضورش در منطقه بازی دراز اظهار داشت: ما هر ساله در سالگرد شهادت شهدای این منطقه به همراه تنی چند از مسئولان حاضر می‌شویم و یاد و نام آن شهدا را گرامی می‌داریم. من به همراه آقایان سلیمی،‌محمدزاده و محمد طلایی سرمربی تیم کشتی جوانان در این منطقه حاضر شدیم. مسئولان از خاطرات آن زمان برایمان تعریف می‌کنند و ما هم خود را مدیون شهدا می‌دانیم.
فارس/وی در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت:‌متاسفانه پرسپولیس تغییرات زیادی داشت که همین موضوع باعث شد با مشکلاتی روبرو شود. این موضوع چه در بعد مدیریت و چه در بعد کادر فنی انجام شد و باعث بروز مشکلاتی در این تیم شد. عدم ثبات باعث می‌شود تا تیم با مشکلاتی روبرو شود. پرسپولیس در آسیا با ۳ برد امیدوار به صعود بود اما هم اکنون شرایطش خطرناک شده و در بازی آخر باید امتیاز بگیرد. پرسپولیس، لیگ و جام حذفی را از دست داد و امیدوار به لیگ قهرمانان آسیا بود که این مسئله هم هم‌اکنون دشوار شده است.

 

سرمربی سابق سرخ‌پوشان در خصوص تغییر و تحولاتی که صورت گرفت و برانکو جای درخشان را گرفت، یادآور شد: خیلی خوب بود تا پایان فصل درخشان در تیم حضور می‌داشت اما به هر حال این تغییرات صورت گرفته و باید همه کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد. در لیگ هم هنوز خطر وجود دارد اما آسیا مهمتر است و باید تیم در آن رقابت‌ها نتیجه بگیرد.

استیلی در خصوص وضعیت راه‌آهن یادآور شد: بسیار تاسف می‌خورم از شرایطی که برای این تیم به وجود آمده است. ما برنامه‌ریزی ۵ ساله کرده بودیم تا تیم به خوبی نتیجه بگیرد اما پس از اتفاقاتی که افتاد تیم‌های پایه از بین رفتند و متاسفانه برنامه‌ها عملی نشد.

وی در مورد اینکه آیا طلبش را از باشگاه راه‌آهن گرفته، گفت: هنوز منتظر هستیم تا این پول پرداخت شود. ما قرارداد بازیکنان راه‌آهن در فصل گذشته که به ما هم ربطی نداشت را پرداخت کردیم. مسئولان از ما مدارک خواستند و ما هم آنها را داده‌ایم و حالا منتظریم تا ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159768

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر