1

سخنرانی مریم رجوی در کنگره آمریکا درباره داعش!

  • کد خبر : 159825
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

آنچه در این میان جای تعجب است، اقدام سوال تامل برانگیز کنگره آمریکا در دعوت از سرکرده منافقین است که وی را با عنوان “رییس جمهور منتخب” به این نشست دعوت کرده است.

مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به دعوت کنگره آمریکا در جلسه استماع کنگره شرکت می کند.

 

بر اساس گزارش “المانیتور” (Al-monitor) شرکت وی در این نشست با عنوان “داعش: تعریف دشمن” صورت می گیرد که در کمیته فرعی “تروریسم، منع اشاعه و تجارت” کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برگزار می‌شود.

 

این دعوت از سرکرده منافقین ، به درخواست نمایندگان حامی این گروهک تروریستی در کنگره صورت پذیرفته است.

 

شایان ذکر است پیش از سال ۲۰۱۲ گروهک منافقین از سوی دولت آمریکا در لیست گروههای تروریستی قرار داشت که پس از لابی‌ های این گروهک با افراد بانفوذ در دولت و همچنین کنگره آمریکا، از این فهرست خارج شد.

 

 

“تد پو” از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص علت دعوت از رجوی به المانیتور گفت: «باید طوری با آن‌ها برخورد شود که در لیست گروه‌های تروریستی خارجی نیستند.»

 

این مقام آمریکایی و همچنین چند تن از اعضای ارشد ضدایرانی کنگره و سنا از جمله رابرت منندز، از افرادی هستند که مبالغ هنگفتی از سوی منافقین به سبب حمایتشان از این گروهک تروریستی دریافت کرده اند.

 

در این میان یک مقام دولتی آمریکا به المانیتور گفته است: «گروهی که رجوی آن را رهبری می کند بارها نشان داده‌اند که همیشه مورد اعتماد نیستند.»

 

اما آنچه در این میان جای تعجب است، اقدام سوال تامل برانگیز کنگره آمریکا در دعوت از سرکرده منافقین است که وی را با عنوان “رییس جمهور منتخب” به این نشست دعوت کرده است.

 

شایان ذکر است، همزمان با هجوم تروریست های چندملیتی به سوریه و تشدید اوضاع این کشور، برخی خبرگزاری های معتبر از حضور اعضای گروهک تروریستی در جنگ علیه حکومت بشار اسد خبر داده بودند که دوشادوش سایر تروریست های تکفیری علیه مردم سوریه می جنگیدند.

 

مسلما مردم ایران جنایات و خیانت های این گروه تروریستی را هر گز از ذهن خود پاک نمی کنند، با این حال دلیل دعوت از سرکرده منافقین آن هم با عنوان رییس جمهور منتخب [!] را باید از چهره های ضدایرانی کنگره و سنا و دولت آمریکا پرسید که همواره از بی اعتماد بودن ایران در توافق یا تفاهم سخن به میان می آورند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159825

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر