1

افشارزاده:فعلا صحبتی با قلعه نویی برای فصل بعد نداشتم

  • کد خبر : 159855
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از حمایت کردن از امیر قلعه نویی پشیمان نیستم.

شاید هر مدیرعامل دیگری هم این روزها جای بهرام افشارزاده بود ترجیح می داد در این شرایط و با فصل پر فراز و نشیبی که پشت سر گذاشته سیاست سکوت و کمتر صحبت کردن را در پیش گیرد هر چند که بهرام افشارزاده با توجه به سابقه ۵۰ ساله اش در ورزش اگر هم نخواهد سکوت کند به خوبی می داند چطور باید سوالات پر شمار خبرنگاران را مدیریت کند و اصولا او حوصله پاسخ دادن به سوالات چالشی را ندارد و یا سعی می کند با پاسخ های کوتاه پرسش کننده را مجاب به سکوت کند.
این روزها در استقلال خبرهایی هم هست و هم نیست. افشارزاده این فصل کم به پای امیر قلعه نویی و کادرفنی او نایستاد اما با این حال این تیم نتیجه ای که باید را نگرفته است. خیلی ها امروز منتقد امیر قلعه نویی هستند اما عده ای هم مدیریت باشگاه را مقصر شرایط باشگاه می دانند اما این وسط عده سومی هم هستند که اعتقاد دارند حاصل نتایج فنی و مدیریت باعث شرایط امروز آبی پوشان شده است.
در هر صورت سوالات از افشارزاده زیاد است، این که یک عضو هیات مدیره می گوید زمان جدایی تیموریان افشارزاده اعلام کرده که از امیر قلعه نویی دست خط دارد اما روز بعد خود مدیرعامل استقلال این مسئله را رد می کند و مدعی می شود شفاها به هیات مدیره این حرف را زده است.
 پس از تماس های متعدد با مدیرعامل استقلال صحبت کردیم هر چند که این صحبت هم کوتاه بود و همچنان خیلی از سوالات بی پاسخ مانده است.
افشارزاده در خصوص اینکه شانس استقلال برای کسب سهمیه خیلی کم شده گفت: بازیکنان تلاش  و سعی خود را به کار گرفتند. بالاخره فوتبال است دیگر!
وی در ارتباط با اینکه کمتر مدیرعاملی در پرسپولیس و استقلال از کادرفنی خود این طور حمایت کرده است عنوان کرد: من باز هم از امیر قلعه نویی حمایت می کنم.
افشارزاده در این باره که از این حمایت ها با توجه به جایگاه استقلال پشیمان نیست گفت: نه. چرا باید پشیمان باشم؟ اگر الان تیم نتیجه گرفته بود آیا کسی از من می پرسید پشیمان هستی یا نه؟
مدیرعامل استقلال در جواب به این مسئله که خیلی ها به دلیل حضور ۵۰ ساله او در عرصه مدیریت ورزشی توقع داشتند استقلال با حضور او رونق بیشتری بگیرد و حداقل یک جام کسب کند گفت: بله من چندین سال در ورزش هستم اما همه چیز که مدیرعامل نیست. در کنار مدیرعامل باید اسباب دیگری مثل پول، وعده اسپانسر به تعهدش، بازیکنان و مسائل فنی هم مهم است. برای موفقیت همه چیز باید دست به دست هم بدهد. ما امسال با ضرب خوردگی بازیکنان هم زیاد روبرو شدیم و همین مسئله به استقلال ضربه زد.
وی در مورد اینکه گفته می شود او با امیر قلعه نویی برای فصل بعدی صحبت کرده گفت: وقتی هنوز وضعیت باشگاه برای خصوصی سازی مشخص نیست. من چطور می توانم حرف زده باشم؟ اول باید تکلیف تیم روشن شود.
افشارزاده در ارتباط با جلسه روز گذشته با پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در جلسه دیروز مسائلی مطرح شد و قرار هم بر این است که با وزیر اقتصاد و ورزش هم جلسه دیگری داشته باشیم. ما اطلاعی نداریم مشتری برای استقلال هست یا نه و این سوال را نپرسیدیم اما آقای پوری حسینی توصیه می کرد اگر مشتری آمد او را تشویق کنیم و  افراد را از نگرانی در بیاوریم اما من گفتم کسی به ما مراجعه نکرده تا بخواهیم توصیه ای به او داشته باشیم. خود آقای پوری حسینی نگران وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس است.
منبع: فارس
نام:

ایمیل:

* نظر:

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159855

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر