1

جشن تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران + تصویر

  • کد خبر : 159876
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

در فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» در برزیل ریوالدو ستاره سابق بارسلون و تیم ملی بزریل جلوی دوربین رفته و در نقش خودش ظاهر شده و در سکانس هایی هم بازی رضا عطاران است.

 در ادامه فیلمبردارى فیلم سینمایى ” آى آم نات سالوادور ” (من سالوادور نیستم) به کارگردانى منوچهرهادى و تهیه کنندگى مشترک سیدامیرپروین حسینى و منصورسهراب پور در کشور برزیل، ریوالدو بازیکن هافبک، مهاجم تیمِ ملى فوتبال برزیل در چند سال گذشته و بهترین بازیکن سال جهان در سال ١٩٩٩ به جمع بازیگران فیلم اضافه شد تا در کنار رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدى محرابى و بازیگران برزیلى کارول ویدوتى و برى فیوکا به ایفای نقش بپردازد.
جشن تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران + عکس

نکته جالب، همزمانى تولد این بازیکن بزرگ و سابق تیم هاى بارسلونا و آ.ث.میلان با روز شروع فیلم بردارى کارش در این فیلم بود که با سوپرایزِ جشن تولدش توسط عوامل فیلم مواجه گشت.

جشن تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران + عکس

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه و فیلم‌نیوز، ریوالدو ضمن تشکر و شادمانى از این توجه گفت که این دومین بار است که توسط ایرانیان سوپرایز مى شود؛ بار اول در مواجهه با تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادى که انتظار استقبال صدهزارنفرى تماشاگران را نداشته و بسیار تحت تأثیر جو استادیوم بوده و بار دوم امروز که فکر نمى کرده یک گروه سینمایى و فرهنگى ایرانى از روز تولدش خبردار باشند و آن را جشن بگیرند.

منبع: بجنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159876

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر