3

سرخپوشان همچنان در خطر سقوط!

  • کد خبر : 159902
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا هم نتوانست به پیروزی برسد و متوقف شد.

در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم سایپا رفت که مسابقه با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

تا دقیقه ۵ مسابقه هیچ خطری روی دروازه دو تیم رخ نداد.

در دقیقه ۷ شوت میلاد میداودی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۷ محمد نزهتی مهاجم تیم سایپا در موقعیت آفساید قرار گرفت. بازی تا این دقیقه سرد و کسل‌ کننده دنبال شد و احتیاط در دستور کار هر دو تیم است.

در دقیقه ۲۷ با خطای مجید ایوبی مدافع سایپا روی محمد نوری پرسپولیس را صاحب یک ضربه کاشته در پشت محوطه جریمه سایپا کرد که این ضربه را گابریل زد و توپ به دیواره دفاعی سایپا برخورد کرد و حاصلی نداشت.

گل: در دقیقه ۳۰  ارسال گابریل از روی یک ضربه کاشته توپ را روی دروازه سایپا ارسال کرد که احمد نورالهی با یک ضربه سر دیدنی گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

بعد از گل پرسپولیس بازی بهتری را به نمایش گذاشت و بازیکنان این تیم تلاش می‌کردند با پاس‌های متوالی برتری خود را حفظ کنند.

در دقیقه ۳۷ سایپا صاحب یک ضربه کرنر شد که میلاد میداودی ضربه کرنر را خوب نزد و توپ به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۸ گابریل از جناح چپ تیم سایپا نفوذ کرد و ارسال زمینی او پشت محوطه جریمه سایپا به مهدی طارمی رسید که شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل دوم: در دقیقه ۳۹ مهدی طارمی با توپ ربایی از مدافعان سایپا در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سایپا قرار گرفت و با یک شوت دیدنی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۲ مهدی طارمی با حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا تک به تک شد که این مرتبه فلاح‌زاده توپ طارمی را به خوبی گرفت.

گل سایپا: در دقیقه ۴۴ پرتاب اوت بلند سایپا روی سر حکیم نثاری فرود آمد که ضربه او بعد از برخورد به بابک حاتمی مدافع پرسپولیس درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.

نیمه دوم:

سایپا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۶ یک ضربه کاشته به دست آورد که این ضربه به کرنر رفت و کرنر هم حاصلی برای سایپا نداشت.

بعد از آن دوباره توپ در میانه میدان در گردش بود.

گل مساوی سایپا: در دقیقه  ۶۴ مدافعان پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شدند که حامد شیری این ضربه را برخلاف حرکت سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس تبدیل به گل مساوی نارنجی‌پوشان کرد.

بعد از گل مساوی پرسپولیس حمله‌های زیادی را روی دروازه سایپا انجام داد.

در دقیقه ۶۳ محمد نوری برای پرسپولیس گلزنی کرد که کمک داور خطای هند کاپیتان پرسپولیس را اعلام کرد و گل را مردود دانست.

در دقیقه ۷۵ بازیکنان سایپا درون محوطه جریمه پرسپولیس بودند که توپ را مدافعان پرسپولیس دفع کردند و تبدیل به یک ضد حمله برای پرسپولیس شد.

در دقیقه ۷۷ ضربه کاشته بازیکنان سایپا را سوشا مکانی با واکنش دیدنی به کرنر فرستاد که کرنر حاصلی برای نارنجی‌پوشان نداشت.

در دقیقه ۸۰ میلاد میداودی با دروازه‌بان پرسپولیس تک به تک شد که میداودی نتوانست توپ را کنترل کند و توپ به بیرون رفت.

در دقیقه ۹۴ بازیکنان سایپا گلزنی کردند که داور این گل را مردود اعلام کرد.

پرسپولیس در حالی این بازی را مساوی کرد که در نیمه اول دو بر یک از حریف خود پیش بود. سرخپوشان با این تساوی ۳۰ امتیازی شدند و در رده دهم باقی ماندند. این اولین امتیاز برانکو در پرسپولیس است. او در سه دیدار گذشته که هدایت پرسپولیس را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برعهده داشته دو باخت و یک مساوی کسب کرده است. روی کاغذ خطر سقوط همچنان پرسپولیس را تهدید می‌کند و سایپا هم با ۳۸ امتیاز همچنان هفتم است.

محسن ترکی داور مسابقه به بابک حاتمی از پرسپولیس و مجید ایوبی، مهدی ترابی  و مجتبی رمضانی از سایپا کارت زرد نشان داد.

ترکیب تیم پرسپولیس:

سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانا، حمیدرضا علی عسگری، بابک حاتمی، احمد نورالهی، مهرداد کفشگری، محمد نوری ، امید عالیشاه( از دقیقه ۸۸ محمد خانزاده)، فرناندو گابریل (از دقیقه ۷۷ رضا خالقی‌فر) و مهدی طارمی.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب تیم سایپا:

حامد فلاح‌زاده، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، حامدشیری، روزبه‌شاه‌علیدوست، ابراهیم شکوری، سجاد مشکل ‌پور، علی زینالی( از دقیقه ۸۰ مجتبی رمضانی)، حکیم نثاری، میلاد میداودی( از دقیقه ۹۰ فرشاد قاسمی) و محمد نزهتی( از دقیقه ۵۶ مهدی ترابی)

سرمربی: مجید جلالی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159902

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر