4

برانکو: برای حل مشکلات پرسپولیس آمده‌ام

  • کد خبر : 159907
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس موفق شد اولین امتیاز را از بازی با سایپا بگیرد در حالیکه می توانست با برد این بازی را تمام کند.

به گزارش “ورزش سه”، برانکو ایوانکوویچ بعد از این بازی در کنفرانس گفت:

گل ساده ای خوردیم
مقابل حریفی بازی داشتیم که انگیزه داشت و جنگنده بود. طبیعی بود که از نتیجه ناراضی هستم چون جلو بودیم و کنترل بازی در اختیار ما بود. گل ساده‌لوحانه‌ای که خوردیم، ما را عقب انداخت.برای گل سوم تلاش می‌کردیم که با پنالتی بحث‌برانگیز گل تساوی را خوردیم. با این وجود بازیکنان میل «جنگاوری» داشتند. ضمن اینکه بازیکن حریف می‌توانست از داور به دلیل گرفتن مهدی طارمی کارت قرمز بگیرد چرا که طارمی به تنهایی شانس زدن گل را داشت.‌برای ما هیچ راهی نمی‌ماند جز اینکه برای هر مسابقه پیشرفت و رشد داشته باشیم.

نمی شود یک شبه مشکلات را حل کرد
برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس نمی‌تواند نتیجه راحفظ کند، گفت: ما به خوبی متوجه این مسئله شده‌ایم و حتی مقابل لخویای قطر ۷۰ دقیقه خوب بازی کردیم و تیم حریف حتی یک شانس هم نداشت اما مانند امروز اشتباه فردی داشتیم و گل خوردیم. بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم اما متاسفانه نمی‌توان یک شبه این مسئله را حل کرد. مهم این است که بازیکنان بهتر بازی می‌کنند و شانس‌های گل بیشتری ایجاد می‌کنند. نیاز داریم که تمرکز و حواس بیشتری داشته باشیم تا شاهد اشتباهات فردی نباشیم.

داوران خیلی راحت کارت زرد می دهند
او در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تیمش به راحتی از دور مسابقه کارت زرد می‌گیرند، گفت: تا در پایان بازی بازیکنان ما کارت زردهای دریافت کردند که خیلی نیاز نبود. در واقع داور می‌توانست در دقایق آخر به آن راحتی به بازیکن ماکارت ندهد. طبیعتا کارت زرد دادن به بازیکن در دقایق پایانی برای داوران راحت‌تر است و من امیدوارم در دیدارهای آینده داوران تا این حد آسان به بازیکنان ما کارت ندهند. به طور نمونه در جریان بازی بابک خاتمی در محوطه جریمه سایپا نفوذ کرد اما بازیکن حریف مرتکب خطا شد و داور به بازیکن ما اخطار داد. وقتی داوران به این راحتی کارت می‌دهند باعث می‌شود بازی درگیرانه و فیزیکی را شاهد نباشیم و بازی حالت دیگری پیدا کند.

شکست بنیادکار هدف مقدس ماست
شکست دادن بنیادکار هدف مقدس ما در بازی آینده است.ما باید در این بازی خوب کار کنیم و بتوانیم امتیازات لازم را برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

خانزاده جریمه شد
او در مورد جریمه بازیکنان خاطی این تیم در میکسدزون گفت:این بازیکنان مطمئنا جریمه می شوند و به همین خاطر خانزاده را روی نیمکت قرار دادیم. ما با این بازیکنان برخورد می کنیم.

من برای حل مشکلات پرسپولیس آمده ام
من هرگز نگفتم از آمدن به پرسپولیس پشیمان هستم و آگاهانه این تیم را انتخاب کردم و با تمام سختی ها به این تیم آمده ام و برای حل مشکلات پرسپولیس آمده ام تا این تیم را از بحران شکست دهم.

بازیکنان استرس دارند
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که اگر در پرسپولیس بماند چه تعداد از این بازیکنان را حفظ خواهد کرد، یادآور شد: مگر قرار است نمانم که شما به این شکل سوال می‌کنید؟! پتانسیل بازیکنان ما به قدری بالاست که آخر فصل باید عملکرد تک تک آنها را مورد آنالیز قرار دهیم. باید این مسئله را مدنظر داشت که پرسپولیس در طول این فصل نتایج خوبی نگرفت و همین مسئله باعث شد اعتماد به نفس بازیکنان پایین بیاید تا حدی که شاهد هستید در بازی با لخویا، سپاهان، استقلال خوزستان و حتی در همین بازی در ۵ دقیقه پایانی بازیکنان ما به خاطر استرس و نداشتن اعتماد به نفس دچار اشتباهات محرزی می‌شوند.قطعا برای فصل آینده تیم را از لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی به مرز ایده‌ال خواهیم رساند و با جذب ۳، ۴ بازیکن خیلی خوب می‌توانیم همه کمبودهای خود را برطرف کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159907

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر