2

واکنش سوشا مکانی به مصاحبه حنیف عمران زاده

  • کد خبر : 159957
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت خوبی داریم که حاشیه ها را جمع می کند ولی انگار بعضی افراد دوست دارند در کار باشگاه دخالت کنند.

سوشا مکانی با اشاره به تساوی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: ما در این مسابقه مستحق برد بودیم و باید ۳ امتیاز را به طور کامل دریافت می کردیم اما باز هم در دقایق پایانی پیروزی را از دست دادیم و تیم ما از نظر تاکتیکی حرف های زیادی برای گفتن داشت اما به هر حال مشکلاتی داریم که باید برطرف شود. اطمینان دارم برای فصل آینده با حمایت های کادر مدیریتی و فنی باشگاه پرسپولیس تیمی بسته می شود که می تواند نتایج خوبی کسب کند.

وی ادامه داد: امسال هواداران پرسپولیس بسیار اذیت شدند اما با اینکه نتیجه نمی گرفتیم هیچ گاه دست از حمایت برنداشتند. از همه آنها ممنونم و دیگر باید هر کاری انجام دهیم تا کوچکترین هدیه ممکن را به آنها تقدیم کنیم. صعود از گروه آسیایی مان و پیروزی در دربی تا حدی می تواند باعث خوشحالی هواداران شود.

دروازه بان پرسپولیس درباره درگیری که میان او و علیرضا نورمحمدی در جریان بازی دیروز رخ داد تاکید کرد: هیچ اتفاقی بین ما نیفتاد. این مسائل حرف های چرندی است که برخی افراد بیان می کنند. تیم ما نباید در آن صحنه گل می خورد اما این اتفاق افتاد. در جریان بازی ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. اما می خواهم یک موضوع را بگویم؛ اینکه بعضی افراد قصد دارند به پرسپولیس ضربه بزنند. شایعاتی را پیرامون ما به وجود می آورند تا تیم به حاشیه برود ولی این ترفندها دیگر قدیمی شده است.

مکانی درباره حاشیه هایی که برخی بازیکنان مثل پیام صادقیان برای پرسپولیس ایجاد می کنند عنوان کرد: واقعیت این است که همه نفرات تحت فشار هستند و در این شرایط بزرگترها باید کمک کنند تا مسائل بیرونی روی تیم تاثیر نگذارد. گل های ساده ای که می خوریم نشان دهنده فشاری است که روی بچه ها وجود دارد. بازیکنانی مثل پیام صادقیان با این توانایی فنی بالا هر کاری می کند مورد هجوم قرار می گیرد. حرف من این است که مگر پرسپولیس بزرگتر ندارد که از بیرون می خواهند مسائل ما را مدیریت کنند؟ این همه پیشکسوت و بزرگ در پرسپولیس حضور دارند. مدیریت خوبی داریم که حاشیه ها را جمع می کند ولی انگار بعضی افراد دوست دارند در کار باشگاه دخالت کنند. باید بگویم مسائلی که درون خانواده پرسپولیس رخ می دهد به هیچ کس از افراد بیرونی ارتباطی ندارد.

وی درباره حرکتی که میلاد میداودی در بازی دیروز انجام و البته ۴ را به هواداران پرسپولیس نشان داد، گفت: میلاد دوست صمیمی من است. اینکه کارش اشتباه یا درست بوده را من نمی توانم تعیین کنم. هر آدمی وقتی کاری انجام می دهد قطعا برای کارش دلایلی دارد و بهتر است از خود او بپرسید چرا این کار را کرده است. به عنوان بازیکن پرسپولیس وظیفه ام این است که فقط به دنبال موفقیت تیم خودم باشم.

دروازه بان پرسپولیس با اشاره به مصاحبه ای که روز گذشته حنیف عمران زاده انجام داد و طی آن گفته بود اگر جای بازیکنان پرسپولیس بودیم اعداممان می کردند، خاطرنشان کرد: در تیم ملی و پاس با حنیف همبازی بودم و هیچ مشکلی با او ندارم ولی همانطور که در بالا هم گفتم انتظار داریم بازیکنان تیم های دیگر درباره تیم ما نظر ندهند. تاکید می کنم پرسپولیس به قدری پیشکسوت و انسان های بزرگ در طول تاریخ به خود دیده که نیازی نیست افراد از بیرون باشگاه بخواهند درباره مشکلات ما نظر بدهند.

مکانی درباره شانس تیمش برای صعود از گروه در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: صددرصد تیم بنیادکار را در تهران شکست داده و به دور بعد می رویم. این کار کمترین اقدامی است که می توانیم برای هواداران انجام دهیم. امیدوارم نتیجه دربی پایتخت را هم به سود خود رقم بزنیم تا بخشی از دلخوری ها از ذهن هواداران پاک شود.

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159957

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر