1

پرسپولیس بمب نقل و انتقالات را می‌ترکاند

  • کد خبر : 159959
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

پرسپولیس بمب نقل و انتقالات را می‌ترکاند

حسین هدایتی در حال حاضر جدی‌ترین مشتری پرسپولیس برای خرید این باشگاه در بورس است و در حال ارائه پیشنهاد و پاکت رسمی خود به مسوولان است. در حالی که پیش از این اعلام شده بود وزارت ورزش و سازمان بورس برای فروش ۵ ساله این باشگاه ۸۷ میلیارد تومان علاوه بر ۲۹۰ میلیارد تومان قیمت قطعی این باشگاه ارائه داده است، حسین هدایتی و دوستانش به دنبال راضی کردن آنها با شرایط مورد نظر خود هستند و به نظر می‌رسد با توجه به اینکه این تیم در حال حاضر مشتری دیگری ندارد به هدف خود نزدیک شوند.

 


هدایتی البته بعد از خرید باشگاه برنامه‌های ویژه‌ای برای تقویت این تیم دارد و قرار است ستاره‌های فوتبال ایران را در آن جمع کند. یکی از ستاره‌های مدنظر هدایتی برای حضور در پرسپولیس که صحبت‌های ابتدایی نیز با او انجام شده و به توافقاتی نیز دست یافته‌اند گلر سابق تیم ملی و باشگاه استقلال است. مهدی رحمتی که بعد از جدایی از استقلال در پیکان حضور دارد با پیشنهاد دوستان هدایتی از سوی او برای حضور در پرسپولیس ۹۴ مواجه شده و هنوز پاسخی به این پیشنهاد اغوا کننده نداده است.

رحمتی که در طول فصول گذشته با پیشنهادات مختلفی از سوی باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم مواجه شده، اینبار و با جدایی‌اش از استقلال به نظر می‌رسد بیش از همیشه به این تیم نزدیک شده و البته هدایتی در ادامه جاه‌طلبی‌هایش به دنبال حضور جلال حسینی و کریم انصاریفرد نیز می‌باشد و ستاره‌های داخلی نیز از پیشنهاد او دور نمانده‌اند.

باید دید در فاصله ۴۸ ساعت مانده به زمان مزایده، هدایتی می‌تواند با مالکیت این باشگاه برنامه‌های خود را در پرسپولیس پیش ببرد یا بار دیگر اتفاق دیگری رخ خواهد داد./ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159959

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر