1

اختصاص هواپیمای جایگزین برای پرواز امروز تهران-نجف/ ایرباس تابان نقص فنی داشت

  • کد خبر : 160028
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

مدیر روابط عمومی تابان با اشاره به بروز نقص فنی برای ایرباس مسیر تهران-نجف این شرکت هواپیمایی و بازگشت آن به فرودگاه امام خمینی، گفت: برنامه‌ریزی شد هواپیمای جایگزین برای این پرواز اختصاص دهیم.

ایرباس پرواز تهران-نجف تابان‌ایر به شماره پرواز ۶۵۳۷، بعد از ظهر امروز ‌پس از خروج از فرودگاه امام خمینی (ره)، با مشکل فنی مواجه شد.

پس از آنکه خلبان متوجه بروز مشکل فنی در این ایرباس می‌شود، به برج مراقبت‌ درخواست بازگشت ‌به فرودگاه می‌دهد.

اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) هم در گفت‌وگو با فارس دلیل این بازگشت هواپیما را بروز نقص فنی عنوان و اعلام کرد مشخص نیست نقص فنی این پرواز تا چه زمانی رفع می‌شود ‌و فعلاً این هواپیما در فرودگاه امام خمینی (ره) مانده است.

بنابراین گزارش مدیر روابط عمومی تابان در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: بروز نقص فنی در ایرباس تهران-نجف شرکت هواپیمایی تابان موجب بازگشت هواپیما در فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

مرضیه جعفرزاده ادامه داد: مقرر شد هواپیمای جایگزین برای جابه‌جایی این مسافران اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه ایمنی پرواز و حفظ جان مسافران در اولویت امور صنعت حمل و نقل هوایی است، از مسافران این پرواز به دلیل بروز نقص فنی و تأخیر پیش آمده عذرخواهی کرد.

ظاهراً این پرواز حامل ۱۸۰ نفر از رائران بوده است که هم‌اکنون از هواپیمای ابتدایی خارج شده و به سالن ترانزیت بازگشته‌اند تا با مشخص شدن تکلیف و رسیدن هواپیمای جایگزین ‌با ایرباس دیگری جابه‌جا ‌شوند.

مشاور فنی مهندسی هواپیمایی تابان هم در این‌باره گفته است که یک فروند ایرباس ۳۱۰ با ریجیستر YA/CAQ که از تهران عازم نجف بود دقایقی پس از تیک آف به علت لرزش موتور، در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود اضطراری داشت؛ خلبان به علت لرزش موتور، تشخیص داد که در فرودگاه امام فرود آید.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160028

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر