3

سردار جوانی: نفس دشمنان ایران به شماره افتاده است

  • کد خبر : 160080
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

به گزارش ایرنا، سردار یدالله جوانی روز پنجشنبه در همایش فرهنگیان بسیجی اصفهان افزود: امروز مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی دشمن جهان اسلام است. وی با اشاره به حمله عربستان به مردم مظلوم یمن، گفت: سازمان ملل نه تنها در این ماجرا عربستان را محکوم نکرد بلکه مردم یمن را محکوم کرد. […]

به گزارش ایرنا، سردار یدالله جوانی روز پنجشنبه در همایش فرهنگیان بسیجی اصفهان افزود: امروز مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی دشمن جهان اسلام است.

وی با اشاره به حمله عربستان به مردم مظلوم یمن، گفت: سازمان ملل نه تنها در این ماجرا عربستان را محکوم نکرد بلکه مردم یمن را محکوم کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز رزمندگان کشوری چون عراق که روزی با ما می جنگیدند در جبهه انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به هزینه های میلیاردی برای سرنگونی دولت سوریه به عنوان محور مقاومت، گفت: فرزندان انقلاب در سوریه اجازه ندادند این توطئه دشمن محقق شود.

جوانی گفت: حزب الله لبنان و حماس در غزه، بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالیده اند و ملت های به پا خاسته چشم به ایران اسلامی دارند.

وی همچنین با اشاره به نقش معلم در جامعه، گفت: مهمترین رسالت یک معلم در دهه چهارم انقلاب شناساندن انقلاب اسلامی به جوانان و تربیت کادر همتراز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: کادرسازی برای انقلاب مستلزم شناخت تهدیدات، ظرفیت ها، استعدادها و توانمندیهای انقلاب اسلامی است.

مسوول سابق اداره سیاسی سپاه گفت: برخی القا می کردند که دوره انقلابی بودن گذشته است ولی همواره باید نسل خود را نسل انقلاب بدانیم زیرا انقلاب تمام شدنی نیست و انقلابی بودن ما تا رسیدن به اهداف انقلاب ادامه دارد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و تحقق تمدن اسلامی را پنج گام انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: همانطور که ایشان فرموده اند ما هنوز در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم.

جوانی گفت: منظور از دولت اسلامی دولت به معنای عام است و شامل قوای سه گانه و تمام نهادها ست که حقایق گویای آن است که نمی توان ادعا کرد که همه جا اسلامی شده است.

وی افزود: کادر سازی برای انقلاب می تواند انسان هایی را به انقلاب تحویل دهد که این انقلاب را از گام سوم به سمت گام چهارم حرکت دهد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم در صحنه خوب عمل کنیم بهترین سرمشق ولایت است و از همین رو بیشترین سرمایه گذاری دشمن برای زدن این رکن انقلاب است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: حفظ اتحاد و انسجام ملت، دولت و نظام اسلامی عاملی است که موجب موفقیت های نظام شده است و دشمن به دنبال شکاف و رخنه در این ارکان است.

جوانی تصریح کرد: هر حرکتی که این وحدت و انسجام را به هم بزند حرکتی مشکوک است زیرا دشمن باید در تمام عرصه ها یک صدا از ایران اسلامی بشنود.

وی با بیان اینکه نمود این یک صدایی باید در مساله هسته ای شنیده شود، افزود: امروز جامعه ایرانی یکصدا موافقت خود را با توافق خوب و نارضایتی خود را با توافق بد اعلام می کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: بی شک اگر توافقی امنیت، استقلال و عزت ایران اسلامی را نادیده بگیرد توافقی بد است و دولت و ملت همدل و همزبان چنین توافقی را برنمی تابند.

وی اظهار کرد: البته باید دانست که حل مشکلات اقتصادی با چشم داشتن به بیگانه کار درستی نیست زیرا مشکل دشمن با هویت ملت ایران است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر