1

فکر قلعه نویی همچنان مشغول است؛ جاسوس استقلال کیست!

  • کد خبر : 160145
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۵۵

با گذشت ۲۸ بازی استقلال در لیگ برتر مشکل جاسوس‌بازی در این تیم اصلا حل نشده و آبی‌ها کماکان به دنبال فرد یا افرادی هستند که اخبار را به بیرون می‌دهند.

لیگ کم‌کم به روزهای پایانی می‌رسد و تکلیف تیم‌ها مشخص می‌شود. استقلال فصل بسیار سخت و پر فراز و نشیبی را سپری کرد و شرایطی پیش آمد که سرمربی مقابل تنی چند از بازیکنانش قرار گفت و حتی مسائلی بین مدیریت و کادر فنی به وجود آمد.

 تقریبا در میانه‌های فصل بود که بحث جاسوس و جاسوس‌بازی در استقلال پیش آمد و قلعه‌نویی به چند نفر حساس شد. ابتدا عده‌ای گفتند جاسوس تیم یکی از بازیکنان است؛ سپس بحث بعضی از اطرافیان تیم مطرح شد و خلاصه همه افتادند دنبال جاسوس تا ببینند چه کسی اخبار تیم را به رسانه‌ها می‌دهد.

 این مسئله خیلی فکر قلعه‌نویی را مشغول کرد اما او به جایی نرسید جالب این‌که با گذشت ۲۸ بازی استقلال در لیگ برتر مشکل جاسوس‌بازی در این تیم اصلا حل نشده و آبی‌ها کماکان به دنبال فرد یا افرادی هستند که اخبار را به بیرون می‌دهند.

جام/ خبرنگاران می‌گویند در هر تیم حداقل ۲، ۳ بازیکن هستند که اخبار داخلی را به ما می‌دهند؛ مثلا در یکی از تیم‌های لیگ برتری دکتر روانشناس با چند خبرنگار در ارتباط است آخرین اخبار خصوصی را به اطلاع آن‌ها می‌رساند. در عوض خبرنگاران هم به طرق مختلف به طرف لطف می‌کنند و از خجالتش درمی‌آیند.

 به هر حال این مسائل سال‌هاست که در تیم‌های بزرگ وجود دارد و انگار راه حل خاصی برای آن وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160145

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر