2

استانی شدن انتخابات به نفع اصلاحات است

  • کد خبر : 160168
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

دبیر حزب مردم‌سالاری خراسان رضوی از سفر کواکبیان به مشهد خبر داد و گفت: اصلاحات فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده و قرار است لیست واحدی را در انتخابات مجلس ارائه دهیم.

نصیر بهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از آغاز فعالیت‎های انتخاباتی اصلاح‌طلبان در خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: ستاد انتخاباتی شورای هماهنگی اصلاحات خراسان رضوی فعالیت خود را آغاز کرده که دو سوم این شورا متشکل از ستاد انتخاباتی و یک سوم متشکل از شورای مشورتی نظیر نمایندگان ادوار مجلس و افراد ذی‌نفوذ اصلاح‌طلب است.

وی افزود: روز گذشته ستاد انتخاباتی شورای هماهنگی اصلاحات جلسه‌ای در دفتر حزب اعتماد ملی با حضور سید هادی خامنه‌ای، حسن رسولی، و تمامی احزاب اصلاح‌طلب برگزار شد که نتایج مثبت و خوبی را در برداشت.

دبیر حزب مردم‌سالاری خراسان رضوی با بیان اینکه اصلاحات در انتخابات مجلس با وحدتی مثال‌زدنی به پیروزی می‌رسد، یادآور شد: تاکنون هماهنگی و وحدت میان اصلاحات بسیار خوب بوده چرا که ما نتیجه عدم وحدت در انتخابات ۸۴ و نتیجه وحدت در انتخابات ۹۲ را تجربه کرده‌ایم.

بهزاد با تاکید بر اینکه اصلاحات خراسان رضوی در انتخابات مجلس لیستی واحد ارائه می‌کند، گفت: این لیست واحد، توفیق ما را در انتخابات افزون می‌کند، در حال حاضر حزب مردم‌سالاری نظیر سایر احزاب اصلاح‌طلب استان در حال شناسایی و گزینش افراد بوده و شناسایی افراد مقبول و کسانی که صلاحیتشان در شورای نگهبان تائید شود از اولویت‌های ما در شناسایی افراد است.

وی خاطرنشان کرد: هر حزب پس از شناسایی، افراد مورد نظر خود را به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان معرفی می‌کند و در آنجا تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

دبیر حزب مردم‌سالاری خراسان رضوی با بیان اینکه حزب مردم‌سالاری در تمامی شهرستان‌های استان، نماینده دارد، گفت: تلاش می‌کنیم همانگونه که در شهرستان قوچان دفتر حزب راه‌اندازی شده، این دفاتر در سایر شهرستان‌ها نیز راه‌اندازی شود.

بهزاد از تیتر انتخاباتی نخستین ویژه‌نامه خراسان رضوی روزنامه مردم‌سالاری یاد کرد و گفت: تیتر یک ویژه نامه مردم‌سالاری خراسان رضوی در نخستین شماره خود پیام وحدت اصلاحات را در استان منتشر کرد که این وحدت و هم‌افزایی در انتخابات مجلس می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.

وی از سفر کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری به مشهد خبر داد و گفت: کواکبیان، ۲۷ اردیبهشت ماه سفری به مشهد خواهد داشت که در قالب این سفر مناظره‌ای انتخاباتی در دانشگاه قوچان دارد، همچنین دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی، دیدار با فعالان سیاسی و نشست خبری از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای کواکبیان در مشهد است.

دبیر حزب مردم‌سالاری در خراسان رضوی با اشاره به استانی شدن انتخابات گفت: با توجه به اینکه تحزب‌گرایی از اهداف مهم طرح استانی شدن انتخابات بوده و از سویی با توجه به وحدت مثال‌زدنی اصلاحات در این دوره بیش از همه این طرح به نفع اصلاحات است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160168

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر