2

یک جراح نامزد انتخابات آمریکا شد+تصویر

  • کد خبر : 160248
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

«بن کارسون» که از مدت‌ها قبل گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با احتمال اعلام کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ مطرح بود، بامداد دوشنبه گفت در انتخابات نامزد می‌شود.

به گزارش فارس، پس از گمانه‌زنی‌های متعدد در خصوص احتمال نامزدی «بن کارسون» در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، وی بامداد روز دوشنبه رسما تصمیم خود را برای کاندیداتوری، اعلام کرد.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، وی که با شبکه تلویزیونی «دابلیو.کی.آر.سی» سینسیناتی گفت‌وگو می‌کرد، گفت: «می‌خواهم بخشی از معادلات باشم و به همین خاطر نامزدی خود برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا را اعلام می‌کنم.»

کارسون یک جراح مغز و اعصاب است که شهرت خود را به انجام اولین عمل موفقیت‌آمیز جدا کردن دو قلوهای به هم‌چسبیده از ناحیه سر، مدیون است.

در پی این عمل و دستاوردهای پزشکی دیگر، وی در سال ۲۰۰۸ مدال آزاد ریاست‌جمهوری را از جورج بوش رئیس‌جمهور وقت آمریکا دریافت کرد. او پس از آن به مرور شهرت و محبوبیت بیشتری پیدا کرد و وارد فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی شد.

این پزشک سیاه‌پوست دیدگاه‌های نزدیک به محافظه‌کاران دارد، و از نامزدهای جمهوری خواهان به شمار می آید. وی یک بار مخالفت خود را با قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان اعلام کرد، اما بعدا به دلیل فشارهای گسترده، از اظهارات خود عذرخواهی کرد.

انتخابات سال ۲۰۱۶ ریاست‌جمهوری آمریکا به دلیل تصمیم دیوان عالی این کشور که موانع موجود برای کمک مالی نامحدود به نامزدها را برداشت، صحنه حضور نامزدهای پرشماری شده که هریک تلاش می‌کنند از فرصت به وجود آمده و منابع مالی میلیاردهایی چون شلدون ادلسون و برادران کوچ برای افزایش وزن سیاسی خود استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160248

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر