1

آغاز صدور “کارت طلایی” خبرنگاران

  • کد خبر : 160250
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام “کارت طلایی” تسهیلات ویژه تفریحی و گردشگری، مراحل صدور این کارت‌ها برای تمام خبرنگاران ثبت‌نام شده، آغاز شد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام “کارت طلایی” تسهیلات ویژه تفریحی و گردشگری، مراحل صدور این کارت‌ها برای تمام خبرنگاران ثبت‌نام شده، آغاز شد.

طی چند روز آینده و با پایان یافتن مراحل صدور کارت‌های طلایی، زمان و نحوه توزیع این کارت‌ها از طریق سایت انجمن صنفی خبرنگاران به خبرنگاران ثبت‌نام شده اعلام خواهد شد.

لازم به یادآوریست انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران اقدام به اعطای “کارت طلایی” تسهیلات تفریحی و گردشگری به تمام خبرنگاران فعال کشور کرده است.

این تسهیلات شامل اعطای “کارت طلایی” یک ساله استفاده از تخفیفات ویژه پینت بال، سینما، رستوران، کافی شاپ، سینما ۶ بعدی، عکاسی، مرکز خرید، لیزریوم، بازدید از تمام بخش‌های برج میلاد تهران از جمله استفاده از رستوران گردان و … است.

این امکان توسط انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران برای تمام خبرنگاران و تمام فعالان رسانه‌ای در سطح کشور فراهم شده بود که برای برخورداری و استفاده از این تسهیلات، مشخصات خود جهت صدور کارت طلایی را به آدرس ایمیل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160250

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر