1

همایش «فتنه ۲۵ لوزان» برگزار نمی‌شود

  • کد خبر : 160307
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

فرماندار اصفهان گفت: ۴۸ ساعت گذشته هیچ اقدامی برای دریافت مجوز از فرمانداری اصفهان برای برگزاری نشستی با عنوان «فتنه ۲۵ لوزان» انجام نشده است.

فضل‌الله کفیل در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان این‌که «شرط برگزاری همایش‌ها در سطح شهر اخذ مجوزهای قانونی از فرمانداری است»، خاطرنشان کرد: بسیج اصناف و سازمان بسیج رسانه اصفهان هرگونه همکاری با این نشست را تکذیب کرده‌اند، بقیه تشکل‌هایی هم که به عنوان برگزار کننده معرفی شده‌اند دارای شناسنامه نمی‌باشند.

وی در عین حال مورد عنوان «قرارگاه بصیرت افزایی هسته‌ای» گفت: تاکنون کسی خود را متولی این عنوان معرفی نکرده و این درحالی است که مجموعه برگزار کننده یک برنامه سیاسی باید شناخته شده و شناسنامه‌دار باشد.

وی درباره دلایل قانونی حضور یک تشکل رسمی شناسنامه‌دار به عنوان متولی نشست‌ها و همایش‌ها در سطح شهر افزود: فرمانداری باید از ایجاد نظم در جلسه همایش، ایمنی و حفظ حرمت اشخاص شرکت کننده اطمینان خاطر داشته باشد و به همین دلیل نیز لازم است همه اجتماعات مجوز رسمی خود را از نهادهای حاکمیتی و امنیتی استان دریافت کنند.

فرماندار اصفهان با تاکید بر این‌که نشست «فتنه ۲۵ لوزان در اصفهان برگزار نمی‌شود»، گفت: با متخلفان امر به شدت برخورد قانونی خواهد شد. برخی با انتشار اعلامیه‌های مجعول در سطح شهر تصمیم به برگزاری یک همایش بدون مجوز در مسجد سیداصفهان را داشتند در حالی که کسی خود را به عنوان متولی برنامه نمی‌داند.

وی درباره اقدامات تامینی مناسب برای احتمال برگزاری این نشست نیز اظهار کرد: مجموعه رسانه‌ای استان به همراه دستگاه‌های مختلف همگی در جریان لغو این برنامه قرار گرفته‌اند و بدون شک این برنامه در اصفهان برگزار نمی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160307

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر