1

حمایت از کاندیدهای اصلاح‌طلب اعتدال‌گرا و یا اعتدال‌گرای اصلاح‌طلب همسو با دولت

  • کد خبر : 160477
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

دبیرکل حزب مردم ایران گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از کاندیدهای اصلاح‌طلب اعتدال‌گرا و یا اعتدال‌گرای اصلاح‌طلب که در واقع به دور از هرگونه افراط و تفریط در مواضع سیاسی، جناحی و حزبی باشند حمایت می‌کنیم.

از کاندیدهای اصلاح طلب اعتدال‌گرا و یا اعتدال‌گرای اصلاح‌طلب همسو با دولت حمایت خواهیم کرد/ جزئیات جلسه شورای مرکزی حزب مردم ایران“امرالله شیخیانی” دبیرکل حزب مردم ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش که عصر پنجشنبه برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه که با اکثریت تعداد اعضاء برگزار شد در رابطه با جهت‌گیری در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بحث و بررسی‌هایی انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به اوضاع کشور و نظام جمهوری اسلامی در جامعه جهانی و بین‌المللی و رسیدن آنها به اهداف مشترک در قانون اساسی و در سند چشم انداز ۲۰ ساله و همچنین با توجه به  منویات مقام معظم رهبری،  قرار شد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در انتخابات آتی مجلس  از نیروهای صالح و اجدشرایط استفاده کنیم.

شیخیانی با بیان اینکه اگر انتخابات استاتی شود از افرادی که همسو با دولت و نظام هستند حمایت خواهیم کرد، افزود: انتخاب کاندیدهای صالح که همسو با دولت هستند سبب ایجاد امنیت داخلی خواهد شد.

دبیرکل حزب مردم ایران تصریح کرد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از کاندیدهای اصلاح‌طلب اعتدال‌گرا و یا اعتدال‌گرای اصلاح‌طلب که در واقع به دور از هرگونه افراط و تفریط در مواضع سیاسی، جناحی و حزبی باشند حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حزب ما در دوره‌های قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارای ائتلاف بوده است، گفت: حزب مردم ایران، ائتلاف را با ۲۰ حزب آغاز و تا ۶۵ تشکل دیگر افزایش داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160477

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر