1

سه بازی پرتماشاگر ادوار مسابقات را به خود اختصاص داده‌ایم

  • کد خبر : 160573
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

محمدحسین نژادفلاح گفت: ضمن تقدیر از هواداران باید بگویم جای هیچ گونه نگرانی نیست و کنفدراسیون فوتبال آسیا به حضور یکصد هزار نفری تماشاگران پرسپولیس افتخار می‌کند.

محمد حسین نژادفلاح در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: حمایت مثال‌زدنی هواداران پرسپولیس در بازی با بنیادکار نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت تیم ایفا کرد. هواداران در این بازی نیز دست به کار بزرگی زدند. آنها حماسه‌ای خلق کردند که باعث افتخار باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران و همچنین باعث اعتبار بیشتر لیگ قهرمانان شد.او ادامه داد: این که پرسپولیس سه بازی پرتماشاگر ادوار مسابقات را به خود اختصاص داده است اتفاق کوچکی نیست. از این مساله و از اینکه پنج دیدار پر تماشاگر این رقابت‌ها متعلق به تیم‌های ایرانی است به خود می‌بالیم و بیان احساسات نسبت به اینکه چهار بازی از این پنج دیدار توسط هواداران پرسپولیس رقم زده شده است قابل توصیف نیست. ضمن آنکه چهارمین بازی پر تماشاگر نیز به بازی استقلال و نماینده تایلند مربوط می‌شود. به طور قطع چنین استقبالی از سوی هواداران هم بیانگر قدرت و جایگاه تیم پرسپولیس خواهد بود و هم مسوولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این بازی با یاری خدا، حمایت پر شور هواداران، درایت کادر فنی و همت بازیکنان به پیروزی رسیدیم و صعود به مرحله بعدی قطعی شد. به امید خدا در بازی‌های آتی لیگ قهرمانان آسیا نیز با همین فاکتورها به پیروزی رسیده و گام در مراحل بالاتر بگذاریم. بی‌تردید الهلال از تیم‌های قدرتمند و با تجربه لیگ قهرمانان است اما پرسپولیس هم با این تماشاگران یکی از قدرت‌های آسیا خواهد بود. به امید خدا پس از پیروزی و گذر از این مرحله تیم را برای فصل آینده تقویت خواهیم کرد تا ضمن حضوری متفاوت در لیگ برتر در لیگ قهرمانان نیز با قدرت بیشتری حضور پیدا کنیم.

نژادفلاح درباره برخی شایعات که پس از دیدار با بنیادکار مطرح شد تصریح کرد: درست است که در دو بازی برابر لخویا و النصر شاهد انفجار مواد محترقه در ورزشگاه بودیم که در پی آن ناظر بازی پرسپولیس – بنیادکار تذکرات را مطرح کرده بود اما خوشبختانه در این بازی با هوشیاری هواداران و تلاش و درایت نیروی انتظامی که جای تشکر و تقدیر را دارد، حادثه‌ای روی نداد و تنها یک مورد جزیی پیش آمد و قبل از این بازی نیز از مسوولین زحمتکش نیروی انتظامی تقاضا کرده بودیم وسواس بیشتری به خرج دهند. همچنین با مشوقین جلسه‌ای داشتیم تا در جهت مهار این مسایل بیشتر تلاش کنند.

او افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا هم افتخار می‌کند لیگی را برگزار می‌کند که دو بازی یک دوره آن مجموعا دویست هزار نفر جمعیت را به ورزشگاه می‌کشد و این شرایط می‌تواند ادامه پیدا کند. این حضور یکصد هزار نفری موهبتی برای پرسپولیس، فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیاست که قطعا از آن حمایت می‌کنیم. هواداران هم باید در ادامه این مسیر بویژه در بازی با الهلال مراقب باشند تا در مراحل بعدی به امید خدا در صورت صعود با مشکل روبرو نشویم و هم با نشان دادن یک میزبانی و میهمان‌نوازی شایسته شاهد شرایط مناسب برای تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت باشیم.

نژادفلاح درباره اتفاقاتی که در بازی بین لخویا و النصر پیش آمد گفت: شنیدیم آنجا درگیری‌هایی پیش آمد و فضای ورزشگاه ملتهب شد. این مساله نشان می‌دهد هواداران پرسپولیس چقدر هوشیار و میهمان‌نواز هستند که با وجود تمام فشارهای روانی و حضور بیش از یکصد هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه اتفاقی روی نمی‌دهد و میهمان‌نوازی شایسته‌ای را بروز می‌دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر