2

بازداشت تعدادی از ویدئو کلیپ سازان مبتذل + تصاویر

  • کد خبر : 16064
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۹

 عده ای از ویدئو کلیپ سازان مبتذلی که با شبکه های ماهواره ای همکاری داشته اند و در داخل و خارج کشور برای خوانندگان و گروه های زیر زمینی و غیر مجاز، موزیک ویدئو های مبتذل ساخته اند، بازداشت شدند. به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، این افراد به عنوان کارگردان و تهیه کننده، مبتذل ترین […]

 عده ای از ویدئو کلیپ سازان مبتذلی که با شبکه های ماهواره ای همکاری داشته اند و در داخل و خارج کشور برای خوانندگان و گروه های زیر زمینی و غیر مجاز، موزیک ویدئو های مبتذل ساخته اند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، این افراد به عنوان کارگردان و تهیه کننده، مبتذل ترین ویدئو کلیپ ها را در ایران و خارج کشور برای گروه ۲۵ باند تهیه کرده اند و در میان بازداشت شدگان نام دو نفر کارگردان و تولید کننده سرشناس سازنده موزیک ویدئو های مبتذل برای شبکه های ماهواره ای نیز دیده می شود.

 

این دو نفر به نام های الف.س و ک.الف به عنوان کارگردان و سازنده فیلم های مبتذل، نقش زیادی در تولید انواع ویدئو کلیپ های مبتذل تولید شده برای شبکه های ماهواره ای داشته اند.

فردی به نام الف.س که یکی از تولید کنندگان مشهور و شناخته شده ویدئو کلیپ برای گروه ۲۵ باند بوده است،

اقدام به فیلم برداری مخفیانه از صحنه های مبتذل در اطراف شهر مقدس مشهد برای این گروه کرده است.

نکته قابل توجه در رابطه با عملکرد الف.س این است که تا قبل از ساخت این ویدئوها، چنین اقدامات مبتذلی در ایران سابقه نداشته  و چنین ویدئو کلیپ های مبتذلی در ایران، آن هم در اطراف شهر مقدس مشهد ساخته نشده بود.

الف. س تاکنون تعداد زیادی  موزیک ویدئوی مبتذل برای خوانندگان زیرزمینی و شبکه های ماهواره ای ساخته است و یکی از نفرات اصلی در بین بازداشت شدگان اخیر به شمار می رود.

همچنین یکی دیگر از کارگردان های شناخته شده در بخش ویدئو کلیپ های مبتذل با نام ک. الف کارگردان آثار مبتذل گروه ۲۵ باند در خارج کشور و کشورهای اروپایی بوده که نامبرده بعد از ورود به کشور بازداشت شده است.

 

 به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، تمام  موزیک ویدئوهای مبتذل ساخته شده توسط این افراد بازداشت شده در شبکه های ماهواره ای پخش شده و ابتذال این ویدئوها به حدی بوده که با انتقاد مردم و مخاطبان این گونه شبکه ها مواجه شده است.

این بازداشت های اخیر، هشداری مهم به دست اندرکاران، خوانندگان غیر مجاز و زیر زمینی، سازندگان ویدئو کلیپ های مبتذل و کسانی است که در تهیه و توزیع و پخش این گونه موزیک ویدئو ها با شبکه های ماهواره ای همکاری دارند و باید توجه داشته باشند که با متخلفان برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

 مسوولین دستگاه های نظارتی و متولیان برخورد با این گونه افراد متخلف، اعلام کرده اند که با این گونه شبکه ها  و گروه ها و تهیه کنندگان ویدئو های مبتذل و همکاران شبکه های ماهواره ای برخورد جدی خواهند داشت و این روند با قدرت و جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16064

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر