1

مدیرعامل ایران‌خودرو: خودرو باید گران شود

  • کد خبر : 161182
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

هاشم یکه‌زارع گفت: یک ریال هم بدهی به قطعه‌سازان نداریم؛ در تولید خودرو از برنامه اعلامی وزارت صنعت جلو زدیم و تولیدات بالای ما قطعه سازان بیکار شده را به سرکار بازگرداند.

هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به وضعیت بدهی این گروه خودروسازی به قطعه سازان بیان کرد: ما هیچ مشکلی با قطعه سازان نداریم و تمام بدهی خود را با آن ها طبق قرارداد پرداخت کرده ایم.

وی با اشاره به برنامه تولید ایران خودرو در سال گذشته خاطرنشان کرد: برنامه ابلاغی وزارت صنعت برای ما در زمینه تولید خودرو، ۵۳۰ هزار دستگاه بود ولی ما ۶۰۰ هزار دستگاه تولید کردیم.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: این افزایش تولید ما تا میزان ۶۰۰ هزار دستگاه باعث شد تا قطعه سازان ۲۰ هزار نفر از نیروهایی که بیکار کرده بودند را سرکار برگردانند.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به همکاری های این گروه خودروسازی با قطعه سازان تصریح کرد: در حال حاضر قطعه سازان برای اینکه ماشین آلات بخرند و تولید خود را توسعه دهند با ما مذاکره می کنند و رابطه خوبی با آن ها داریم.

یکه زارع در پاسخ به این سوال که قیمت خودرو در شرایط فعلی به سود خودروسازان هست یا خیر به نسیم گفت: قیمت خودرو در سال ۹۴ با توجه به افزایش هزینه هایی مانند دستمزد کارگران و یا افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات قیمت خودرو باید کمی افزایش پیدا کند و قیمت فعلی به برای خودروسازان به صرفه نیست./تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161182

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر