1

هنوز با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده‌ام /حضورم در تراکتورسازی صحت ندارد

  • کد خبر : 161489
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

اسطوره فوتبال ایران و آسیا گفت: تاکنون با هیچ تیمی وارد مذاکره و رایزنی نشده‌ام و حضورم را به عنوان مربی فصل آینده تراکتور‌سازی تکذیب می‌کنم.

علی دایی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: همه انتظار دارند که تیم شهرداری اردبیل که با حمایت شهردار به این جایگاه رسیده است در همان لیگ دسته یک با قوت حضور داشته باشد و سقوط نکند که حاضر شدن در لیگ برتر پیشکش مسئولان باشد.

وی به عدم حمایت مسئولان اردبیلی برای حضور موفق یک تیم در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: هر چند تیم شهرداری نتایج خوبی را در لیگ یک گرفت اما عدم حمایت مسئولان سبب شد تا همچنان برخی از مشکلات و نارسایی‌ها سرجای خود باقی بماند.

اسطوره فوتبال ایران و آسیا حضور یک تیم اردبیلی را در لیگ برتر نیازمند عزم و همت جدی مسئولان اعلام کرد و ادامه داد: بنده این عزم و همت راسخ را در مسئولان استان اردبیل مشاهده نمی‌کنم.

دایی بیان کرد: آرزوی همه است که تیم شهرداری در همان لیگ دسته یک باقی بماند و سقوطی به دسته‌های پایین نداشته باشد تا در یک روند رو به جلو بتوان این تیم را در سال‌های آینده مورد حمایت بیشتر قرار داد.

وی در مورد حضور خود در یکی از تیم‌های داخلی و یا خارجی گفت: هنوز در این زمینه تصمیمی نگرفته‌ام و شایعاتی که مبنی بر حضور بنده در برخی از تیم‌ها وجود دارد تکذیب می‌کنم.

اسطوره فوتبال ایران و آسیا یادآور شد: تاکنون با هیچ تیمی وارد مذاکره و رایزنی نشده‌ام و حضورم را به عنوان مربی فصل آینده تراکتور‌سازی تکذیب می‌کنم.

دایی با ابراز خرسندی از حضورش در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اردبیل عنوان کرد: بنده اگر در این مراسم حاضر شدم نه از باب یک خیر بلکه به عنوان یک ورزشکار در این جمع حضور پیدا کردم هر چند که قصد دارم در آینده مدرسه جدیدی را نیز بسازم.

وی کار خیرین را کار الهی و دارای ارزش معنوی توصیف کرد و افزود: کاری که خیرین انجام می‌دهند تامین رفاه و آسایش کودکان و نوجوانان نسل آینده ماست که باید قدر این موهبت الهی را بدانیم و قدردان تلاش خیرین پرتلاش باشیم.

اسطوره فوتبال ایران و آسیا در پایان سخنان خود تعهد مدرسه‌سازی را یک تعهد فرا‌انسانی و خارج از شرایط عادی اعلام کرد و گفت:‌ تعهدی که در ساخت یک مدرسه انجام می‌شود یک تعهد معنوی همراه با ارزش بسیار بالاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161489

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر