1

۴ گزینه مربیگری استقلال و دستیارانشان برای فصل بعد

  • کد خبر : 161515
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳

این روزها بازار گمانه‌زنی در باشگاه استقلال حسابی داغ است.

هر کس برای خودش سرمربی و مدیرعامل انتخاب کرده و روی گزینه‌هایش پافشاری و تبلیغات گسترده‌ای هم انجام می‌دهد در حالی که در مزایده چهارم، شرکت سمند به عنوان خریدار پیش‌قدم شد تا بلکه به تمام ابهامات در این باشگاه پرطرفدار پایتخت پایان بدهد.
در‌ گیر و دار تمام این گمانه‌زنی‌ها اتفاق جالبی طی چند روز گذشته رخ داد که در کنار تمام جذابیت‌ها باعث تأسف اهالی فوتبال نیز می‌شود چون این اتفاق واقعیت‌های پنهان فوتبال باشگاهی ایران را در زوایای مختلف روشن می‌کند. در شرایطی که همه منتظر نظر نهایی سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری باشگاه‌های سرخابی به بخش خصوصی هستند از استقلال خبر رسید برخی‌ها با اطمینان از حضور اکیپ مدیریتی و فنی مد ‌نظرشان، فعالیت در بازار نقل و انتقالات را آغاز و با گزینه‌های مد ‌نظر خود مذاکره کرده‌اند. تا اینجای کار مشکل خاصی دیده نمی‌شود اما ماجرا وقتی جالب می‌شود که از سوی چهار گروه مختلف با یکی از بازیکنان برای فصل آتی استقلال مذاکره و تماس‌هایی برقرار می‌شود. این بازیکن که دوست نداشت نامش رسانه‌ای شود در تأیید این ماجرا گفت: «راستش خودم از این اتفاق خیلی شوکه شدم چون دیدم هر گروهی با اطمینان از روی کار آمدن مربی مد ‌نظر خود خبر می‌داد و مدعی می‌شد که من مد نظر سرمربی آینده استقلال هستم. بعد از تماس دوم که با من برقرار شد و دیدم برخلاف تماس اولی این بار مربی استقلال یکی دیگر بود یک لحظه با خودم فکر کردم و گفتم نکند دوستانم این شوخی را با من می‌کنند اما وقتی دیدم تماس سوم و بعد چهارم در کمتر از دو، سه روز برقرار شد مطمئن شدم که شوخی نیست و ماجرا کاملاً جدی بود».
حالا تصور کنید در باشگاهی که نه هیأت مدیره‌‌اش مشخص است، نه مدیرعاملش و نه سرمربی، این همه آدم برای خود گزینه در دست داشته و از الان برای بستن تیم رایزنی‌ها را آغاز کرده‌اند! جنگی پنهان برای در دست گرفتن نیمکت تیمی پرطرفدار مثل استقلال که می‌تواند در روزها و هفته‌های آتی حاشیه‌های فراوانی را رقم بزند. نکته جالب‌تر اینکه در این جنگ پنهان اطرافیان یک مربی خارجی هم دیده می‌شوند؛ گویی آنها از حضور این گزینه خارجی به عنوان سکاندار هدایت آبی‌پوشان کاملاً اطمینان دارند و در مذاکرات با بازیکنان مد‌ نظر هم با صراحت از قرارداد دو تا سه ساله سخن به میان می‌آورند.

برای زوج مظلومی و مجیدی رقیب جدی پیدا شد
استقلال یک تیم است و چندین مدعی دارد… درست مثل ماجرای یکدل و چند دلبر! از شوخی گذشته، داستان این روزهای استقلال می‌تواند سوژه یک سریال طنز باشد… اینکه همزمان چند نفر می‌گویند دارند استقلال را برای فصل بعد می‌بندند، طنز تلخی است! اما جدا از این ادعاها، خیلی‌ها دوست دارند بدانند در استقلال چه خبر است و در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد؟! می‌گویند پرویز مظلومی گفته اگر به استقلال بیاید، فرهاد مجیدی را هم با خودش می‌آورد یعنی زوج مظلومی و فرهاد به عنوان سرمربی و مربی روی نیمکت آبی‌ها می‌نشینند البته آتیلا هم احتمالاً ضلع سوم این مثلث خواهد بود.
در عین حال شایعه شده منصور پورحیدری هم در جلسه هیأت ‌مدیره زوج مجید نامجومطلق و مهدی پاشازاده را توصیه کرده و نام یک مربی خارجی (احتمالاً دراگان اسکوچیچ) هم در آخرین جلسه هیأت مدیره مطرح شده است و گفته می‌شود این مربی خارجی قرار است ۲ پیشکسوت استقلال را به عنوان دستیار کنار خود داشته باشد. اما آنچه بیشتر به واقعیت نزدیک به نظر می‌رسد، گزینه‌ای است به نام علیرضا منصوریان… گفته می‌شود گروهی از تصمیم‌سازان مجموعه آبی انتخاب علیرضا منصوریان را به مالکان جدید استقلال توصیه کرده‌اند. از ما نشنیده بگیرید اما می‌گویند علیرضا منصوریان اگر به استقلال بیاید، سیدمهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان را هم برمی‌گرداند. برخی نزدیکان این ستاره‌های فوتبال هم تأیید کرده‌اند در صورتی که منصوریان سرمربی استقلال در لیگ برتر پانزدهم باشد، رحمتی و آندو به مجموعه آبی برمی‌گردند البته همه چیز بعد از معرفی مالک جدید از مرحله گمانه‌زنی فراتر می‌رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161515

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر