4

سمندر: کودتای کادر فنی به نتیجه نرسید

  • کد خبر : 161555
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

رییس فدراسیون کاراته پس از استعفای دسته‌جمعی مربیان کاراته گفت که افراد مستعفی به دنبال کودتا در کاراته و فدراسیون بودند، اما به نتیجه‌ای نرسیدند.

علیرضا سمندر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت استعفای کادرفنی تیم‌های ملی کاراته، اظها‌ر کرد: من هیچ جلسه‌ای با این افراد نداشتم، چرا که آنها استعفا کردند و علت این موضوع را خودشان بهتر می‌دانند. روزی که به دفتر آرین خو رفتم تا درباره مدیریت فنی تیم‌های ملی با او صحبت کنم اصلا التماس نکردم و هیچ اصراری هم در کار نبود. این خود آقای آرین خو بود که شدیدا اصرار داشت این سمت را قبول کند. علت رفتن من به دفتر او هم تنها به خاطر پیشکسوت بودن اوست و فکر نمی کردم که روزی رفتن من به دفتر او معضل شود. شاید هم او امروز را می‌دید که از من خواست به دفترش بروم.
سمندر ا‌دا‌مه‌ داد: در سه ماه گذشته من، آرین خو را در فدراسیون ندیده‌ام و اصلا هیچ تماسی با هم نداشتیم و از طریق رابطی که گذاشته بود با هم صحبت می کردیم. او حتی در مسابقات انتخابی تیم ‌ملی هم حضور نداشت و بعد از شکایت بازیکنان از شرایط تیم ‌ملی، تذکراتی را به او دادم.
رییس فدراسیون کاراته درباره اعتراض مربیان در این باره نیز گفت: متاسفم که سرمربیانی مانند آقای صافی به ماجرا ورود می‌کنند و درباره مقدار پولی که می‌گیرند صحبت می‌کنند. تا به امروز شرایط این گونه بوده و از این بعد هم به این ترتیب خواهد بود. سوال من از این مربیان این است که افتخار حضور در تیم ملی چه می‌شود. آنها می‌خواهند همه چیز را با پول بسنجند که این کار با حضور در تیم ‌ملی هم خوانی ندارد. متاسفم برای آقای صافی که شدیدا پیگیر بود که او هم سمتی داشته باشد. من به این افراد به چشم تاجر نگاه می‌کنم.
او درباره ارسال نامه آرین خو به رییس فدراسیون در انتقاد به شرایط موجود نیز، اظها‌ر کرد: هیچ نامه‌ای برای من نیامده است و اگر چنین نامه‌ای می‌آمد من جواب آن را کتبی می دادم. انتظاری که از آرین خو داشتم برآورده نشد و من نمی دانم به دنبال چه چیزی بودند که برای اعلام استعفای خود از رسانه‌ها دعوت کردند. آنها می‌توانستند قبل از این کار به فدراسیون بیایند و درباره مشکلات صحبت کنند. آرین خو انتظاراتمان را برآورده نکرد، در حالی که من به عنوان یک پیشکسوت روی او حساب ویژه‌ای باز می‌کردم.
او درباره صحبت‌های آرین‌خو مبنی بر این که رییس فدراسیون اعلام کرده که عده زیادی به کاراته خیانت می‌کنند، تصریح کرد: من به او گفتم که احتیاج به کمک دارم، اما اعلام نکردم که همه دارند خیانت می‌کنند. خود او هم با استعفایی که داد کار درستی نکرد و حرکت بسیار بدی بود و از یک پیشکسوت بعید بود که چنین کاری را انجام دهد. هر چند سناریو نویس این ماجرا اشخاص دیگری بودند. با این حال آرین خو به عنوان یک پیشکسوت همیشه برای من محترم است.
سمندر درباره قبول سریع استعفای مدیر و اعضای کادرفنی تیم‌های ملی، گفت: آنچه که در کاراته فراوان است، مربی است. حدود ۱۷ کشور جهان از مربی ایرانی استفاده می‌کنند. بنا‌بر‌این توان جایگزین کردن افراد مستعفی را داریم. در حال‌ حاضر دباغیان را به عنوان سرمربی تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان انتخاب کرده‌ایم که چند تن از مدال آوران تاریخ ایران شاگرد او بودند بنا‌بر‌این مشکلی از این بابت وجود ندارد.
او در ادامه افزود: سال گذشته، سالی پر تنش و پر حاشیه برای کاراته بود. با وجود این که سه طلا در باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی به دست آوردیم و در مسابقات جهانی قهرمانی کومیته‌ را به دست آوردیم، اما خیلی دیده نشد آن هم به خاطر وجود حاشیه‌های فراوان بود.
سمندر در پایان گفت: استعفای این افراد را قبول کردم چرا که آنها کودتا کردند، اما به نتیجه‌ای نرسیدند و مطمئنم که بابت این کار پشیمان هستند. با این کاری که صورت گرفت دیگر ما نمی توانیم با هم کار کنیم و به همین خاطر بهتر است که دیگر همکاری‌مان ادامه نداشته باشد. اگر من هم کنار بروم مدیران قابلی هستند که بتوانند این فدراسیون را اداره کنند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161555

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر