1

توضیحات مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – پردیس درباره اختلاس

  • کد خبر : 161569
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – پردیس با بیان اینکه اختلاس‌کنندگان هیچ‌گونه ارتباطی با این شرکت ندارند، گفت: این مسئله با دست‌کاری تگ‌های دیجیتال توسط دو نفر از پیمانکاران بانک عامل پروژه اتفاق افتاده است.

سیدعباس طاهری در شرق استان تهران با اشاره به خبر اختلاس دو نفر از کارکنان شرکت آزادراه تهران – پردیس اظهار داشت: این کارکنان هیچ‌گونه رابطه استخدامی یا قراردادی با این شرکت نداشته‌اند.

وی با تکذیب اختلاس صورت گرفته توسط شرکت آزادراه تهران – پردیس افزود: سوءاستفاده‌ای که در سامانه هوشمند پرداخت الکترونیکی تگ‌های پرداخت صورت گرفته، توسط دو نفر از کارکنان پیمانکاری بانک عامل پروژه اتفاق افتاده است که از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده کردند.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – پردیس با بیان اینکه این اختلاس هیچ ارتباطی با این شرکت ندارد، گفت: افراد خاطی با تنظیم شکایت از طریق بانک عامل شناسایی شده‌اند و پرونده آنها در مراجع قضایی شهرستان پردیس در حال رسیدگی است.

طاهری ادامه داد: این دو نفر با دستور مقام قضایی با اخذ مجوز به طور موقت آزاد شدند تا رأی نهایی توسط مراجع قضایی صادر شود.

وی با بیان اینکه این پیمانکار در کیوسکی در آزادراه تهران – پردیس برای سهولت در صدور تگ‌های دیجیتالی استقرار داشته است، گفت: این پیمانکار هیچ رابطه‌ای با شرکت آزادراه تهران – پردیس ندارد و به طور مستقیم با بانک عامل طرف است.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – پردیس با اشاره به نحوه اختلاس صورت گرفته بیان کرد: سوءاستفاده کنندگان در مبالغ تگ‌های دیجیتالی دست‌‌کاری کردند؛ با استفاده از این تگ‌ها می‌توان از سه آزادراه تهران – پردیس، تهران – قم و اهواز – بندر امام خمینی (ره) تردد کرد./فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161569

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر