1

هواپیمای حامل کمک‌های امدادی به یمن هنوز در چابهار است

  • کد خبر : 161579
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه رایزنی‌های وزارت امور خارجه با همتایان خود در جیبوتی جهت صدور مجوز فرود به هواپیمای هلال احمر خبر داد و گفت: هواپیمای حامل کمک‌های امدادی به یمن، هنوز در چابهار است.

ناصر چرخ‌ساز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس گفت: هواپیمای حامل کمک‌های امدادی به یمن که روز گذشته کشور جیبوتی به آن اجازه فرود نداده بود، همچنان بعد از بازگشت به کشور در فرودگاه چابهار منتظر صدور مجوز است.

وی افزود: رایزنی‌ها از طریق وزارت امور خارجه در جریان است و به محض صدور مجوز از سوی کشور جیبوتی، این هواپیما به مقصد جیبوتی پرواز می‌کند.

بازگشت هواپیمای هلال‌احمر از جیبوتی به علت عدم هماهنگی با وزارت خارجه این کشور بود

ناصر چرخساز در مورد علت بازگشت هواپیمای حامل کمک‌های امدادی هلال‌احمر به یمن از جیبوتی را عدم انجام هماهنگی‌های لازم با وزارت امور خارجه این کشور اعلام کرد.

وی گفت: برای پرواز این هواپیما تمام هواپیماها با برنامه غذایی سازمان ملل (WSP) انجام شده بود اما در هنگامی که هواپیما قصد فرود در فرودگاه جیبوتی را داشت وزارت امور خارجه این کشور اعلام کرد که باید هماهنگی‌ها با این وزارتخانه صورت می‌گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، ادامه داد: به همین منظور آن‌ها اجازه فرود هواپیما را ندادند و اعلام کردند باید هماهنگی‌های لازم از طریق وزارت امور خارجه دو کشور صورت گیرد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161579

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر