1

استقلال فردا هم مالک پیدا نمی‌کند

  • کد خبر : 161610
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

شنیده ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد صلاحیت خودروسازان در مزایده فردا تایید نمی شود و به طور قطع استقلال مالک جدیدش را نخواهد شناخت.

با توجه به اینکه یکی از سه شرکتی برای خرید پرسپولیس ابراز تمایل کرده است، شرکتی وابسته به کارخانه سایپا است و تنها شرکتی که قصد خرید استقلال را دارد فعالیتش به کارخانه ایران خودرو مربوط می شود، به احتمال زیاد هر دو شرکت از دور مذاکره کنار می روند.

ایران خودرو و سایپا دو شرکت زیان ده هستند و به همین دلیل عده ای از نماینده های مجلس با خرید سرخابی ها توسط شرکت های سمند و نیوان مخالفت کرده اند.

حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تایید این خبر به ورزش سه گفت: این موضوع درست است و عده ای از نماینده های مجلس با حضور این دو شرکت در مزایده خرید سرخابی ها مخالفت کرده اند.

این دو شرکت در حال حاضر سهامشان زیان ده است و به همین دلیل، دلیلی ندارد که بخواهند در مزایده شرکت کنند.او در پاسخ به این سوال که آیا مخالفت نماینده های مجلس باعث رد صلاحیت این دو شرکت می شود یا نه هم گفت: به هر حال من به صورت کلی می گویم که هر چیزی که در مجلس به قانون تبدیل شود، کلیه وزارتخانه ها مکلف به اجرای آن هستند. به هر حال مجلس قوه قانونگذاری است و می تواند وزارتخانه ها را مکلف به اجرای قانون کند.

منبع : ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161610

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر